AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Er det noen som har testet der? Silikon covers som klistrer seg fast. Går det bra eller faller de av i vannet? Anonymkode: adab1...e74
visp Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Det der høres bare helt absurd ut. Hvorfor i alle dager føler du behov for noe sånt? 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Hvorfor skulle noen ønske å bruke det? Anonymkode: 29381...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Hvorfor skammer du deg over å ha brystvorter? Anonymkode: 12d1c...786 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Mener du i stedet for bikinitopp? Anonymkode: 4f304...671
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 Hvis du ikke vil se vannrørene så finnes det måter å dekke dem til, men hvorfor spør du spesifikt om nipplene? Hvis det bare er nipplene du synes er stygge, så kan du få kjøpt nye uten å bruke mye penger. Her er en til 65 kr på Biltema: https://www.biltema.no/bygg/vvs/rorinstallasjoner/klemringer/nippel-hun-2000017905 Anonymkode: 6aa37...a77 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Har sånne. Sitter sånn passe. Anonymkode: 9fc26...b6f 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men vet at sugekopper i silikon, som er litt samme teknologi, sitter fast også under vann. Hvis svømmingen fører til mye bevegelse kan det likevel få den til å løsne. Jeg kan godt forstå at du kan ønske å skjule brystvortene, selv om det ikke er noe jeg selv føler behov for. Nippel covers under bikini er en veldig enkel måte å føle seg mer bekvem i et antrekk der man ellers er veldig avkledd. Jeg selv passer alltid på at bikinien har god støtte, for selv om jeg liker puppene mine liker jeg ikke oppmerksomheten jeg føler at jeg får om de disser fritt. Anonymkode: 34bf0...40d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 Hvis niplene er det eneste bitte lille som du ønsker å dekke til, da er vel ved like greit å slippe også niplene fri. Anonymkode: 5cf4f...8c2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med dette selv, men vet at sugekopper i silikon, som er litt samme teknologi, sitter fast også under vann. Hvis svømmingen fører til mye bevegelse kan det likevel få den til å løsne. Jeg kan godt forstå at du kan ønske å skjule brystvortene, selv om det ikke er noe jeg selv føler behov for. Nippel covers under bikini er en veldig enkel måte å føle seg mer bekvem i et antrekk der man ellers er veldig avkledd. Jeg selv passer alltid på at bikinien har god støtte, for selv om jeg liker puppene mine liker jeg ikke oppmerksomheten jeg føler at jeg får om de disser fritt. Anonymkode: 34bf0...40d Takk for fint svar. Jeg har en B cup i str så de er ikke bittesmå eller store. Men uansett om det er 40 varme grader er 20 minus så er brystvortene mine harde og utstående. Jeg har dekkende bikini topper og de fleste er med vattering. Men noen ganger hadde det vært deilig å ha en bikini uten vattering sånn at bikini toppen tørker litt fortere og man slipper å gå konstant med våte pupper pga vattering. Men jeg ønsker ikke at folk skal se brystvortene alikevel. Anonymkode: adab1...e74
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor skammer du deg over å ha brystvorter? Anonymkode: 12d1c...786 Jeg skammer meg ikke over det, men for meg så er det ikke alle settinger jeg syntes det er komfortabelt å vise fram. Jeg har ikke spesielt store pupper, men uansett temperatur eller setting så er brystvortene stive, og jeg hadde syntes det var deilig å kunne h en bikini topp uten vattering én gang. Anonymkode: adab1...e74
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis niplene er det eneste bitte lille som du ønsker å dekke til, da er vel ved like greit å slippe også niplene fri. Anonymkode: 5cf4f...8c2 Vet ikke helt hva du mener med dette svaret? Jeg har ikke spesielt store pupper, B cup, men å ga på seg en bikini topp uten at det syntes at brystvortene er harde( konstant uansett temperatur) hadde vært kjekt en gang i mellom. Vatterte bikini topper tørker så sakte at jeg føler jeg har konstant våte pupper. Anonymkode: adab1...e74
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 visp skrev (15 timer siden): Det der høres bare helt absurd ut. Hvorfor i alle dager føler du behov for noe sånt? Fordi jeg syntes det er ubehagelig at brystvortene hele tiden syntes under bikini toppen. Mine er konstant harde uansett temperatur og setting. Bruker som regel vattert, men hadde vært kjekt og brukt andre bikini topper også som ikke er vattert. Da hadde det vært fint om brystet var rundt bare og ikke en brystvorte som tok oppmerksomheten, for det gjør den. Anonymkode: adab1...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå