AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Vi pusser opp vårt hus på folkeregistrert adresse. Imens vi pusset opp skal vi bo i en leilighet min familie eier i nabokommunen, regner med oppussingen tar noen måneder. Noen som vet hvordan der er mtp. barnehageplassen? Han har gått i barnehagen i ett år nå, og redd vi må bytte. Noen i liknende situasjon som har erfaring? Anonymkode: 397c1...7b2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Så lenge dere er folkeregistrert på den adressen og det ikke er noe problem å levere/hente, ser jeg ikke hva problemet er. Anonymkode: 664d2...bac
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi pusser opp vårt hus på folkeregistrert adresse. Imens vi pusset opp skal vi bo i en leilighet min familie eier i nabokommunen, regner med oppussingen tar noen måneder. Noen som vet hvordan der er mtp. barnehageplassen? Han har gått i barnehagen i ett år nå, og redd vi må bytte. Noen i liknende situasjon som har erfaring? Anonymkode: 397c1...7b2 Skal dere bytte tilbake igjen når dere er ferdig med oppussing da?🙄 Hadde nok beholdt den gamle barnehagen om det lar seg gjøre ift å kjøre til og fra… Anonymkode: f3659...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå