AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Er det omtrent like mye snø i hele Vestfold sånn som det er i Drammen? Anonymkode: 441c4...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Er vestfold hele Norge? Siden du skriver Norge i overskriften altså. Anonymkode: 216f1...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 Var både Vestfold og Drammen som er i Viken. Derfor jeg skrev Norge. Anonymkode: 441c4...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 Fylket Vestfold og Telemark har nok noen områder som er ganske mer snørike enn Drammen... Anonymkode: ebe9e...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 Det er klimakrise. Det kommer ikke mer snø. Menneskeheten kommer til å brenne opp. Det eneste som kan redde oss er at flere stemmer Arbeiderpartiet. Anonymkode: 23227...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crimejunkie Skrevet 14. juni 2023 #6 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg bor i Troms og har fortsatt snø i hagen…så her mangler det ikke snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Del Skrevet 14. juni 2023 Det er stor forskjell på hvor mye snø det kommer langs kysten av Vestfold (hvor alle byene er), og innlandet. Det er ikke uvanlig at det er bart i Tønsberg og samtidig en god del snø bare 20-30 min kjøring innover. Anonymkode: bbfc0...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 14. juni 2023 #8 Del Skrevet 14. juni 2023 Bor i Sandefjord og har familie i Drammen. Har som oftest alltid vært med snø i Drammen når vi er på besøk rundt februar. Men hvis man sammenlikner med Sande, så er det nok mer snø der enn i Drammen. Kommer veldig an på hvor i Vestfold du tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå