Gå til innhold

Orker ikke mer av dette samfunnet og dets krav. Har lenge ønsket å leve som en eremitt og nå tar jeg steget!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen kjipe traumer og livshendelser som har ført til at det har blitt sånn. Det er greit. Har forsøkt i mange år og please andre, typisk "flink pike" men nå er jeg lei.

Har levd rolig og billig ganske lenge og fått en god verdiøkning på leiligheten jeg eier i Oslo. men lei folk, kjas og mas. Leiligheten er solgt, jobben er sagt opp og jeg har nå funnet 3 steder jeg kan leie, på to forskjellige steder i landet. Nå er det bare opp til meg hvor jeg skal leve og hvordan.

Jeg gleder meg til dette nye kapittelet i livet.

Anonymkode: d7c87...bc4

• Liker 18
  • Hjerte 18
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yikes..

Anonymkode: 7ae28...a76

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tøft gjort. Dette er sånn folk sier at de ønsker/har tenkt til å gjøre. Men det blir med teorien.

At du er en som tar steget ut tror jeg er sjeldent..   øøøøhhhh🤔..er det helt sant da?

Endret av PITTY
  • Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Jeg sparer til et lite hus i hytti hælvete, endelig alene uten press mas eller skyldfølelser  fuck it. 

Anonymkode: b98fa...41b

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg skjønner hva du vil bort fra, men hva søker du deg til? Hvilke kriterier har du for det nye stedet? Klima? Langt til neste nabo?

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du leve av?

Anonymkode: 3287d...64e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, kos deg. Byliv er ikke for alle. 

Anonymkode: 85fd7...227

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner hva du vil bort fra, men hva søker du deg til? Hvilke kriterier har du for det nye stedet? Klima? Langt til neste nabo?

Helt forskjellige klima, blir enten sør eller nord i landet. Har dialog med flere så vil besøke stedene å se. Jeg søker meg til ro, indre ro og fred, null stress, med hjelp av vakker natur.

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Digger folk som følger drømmene sine! 👏

Dersom noen er negative, så er det garantert misunnelse.

Kjør på! ♥️

Anonymkode: 5a55e...517

• Liker 15
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva skal du leve av?

Anonymkode: 3287d...64e

Blir penger etter salg av leiligheten, så får jeg se hvordan det blir. Kobler muligens inn NAV og psykolog når jeg har fått ro rundt meg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått deg jobb,håper ikke du tenker å leve på overskuddet av leilighetssalget?

Anonymkode: f6663...f37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gratulerer, kos deg. Byliv er ikke for alle. 

Anonymkode: 85fd7...227

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Digger folk som følger drømmene sine! 👏

Dersom noen er negative, så er det garantert misunnelse.

Kjør på! ♥️

Takk! Skummelt og veldig befriende på en gang. Hatt disse tankene i kanskje 10 år, men etter 2020 og det som skjedde med verden da, har det vært nonstop egentlig. Måtte ta tre år før jeg turte da!

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir penger etter salg av leiligheten, så får jeg se hvordan det blir. Kobler muligens inn NAV og psykolog når jeg har fått ro rundt meg.

Nav...,så vi andre skattebetalerene skal betale for deg? 

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt forskjellige klima, blir enten sør eller nord i landet. Har dialog med flere så vil besøke stedene å se. Jeg søker meg til ro, indre ro og fred, null stress, med hjelp av vakker natur.

Lykke til. Hvis du lager dagbok her så kommer jeg til å følge med.

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Lykke til. Hvis du lager dagbok her så kommer jeg til å følge med.

Takk, får se om jeg tør. Blir ikke med en gang isåfall. Kan være den blir mer filosofisk og preget av dikt også. Om jeg tør!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du leser så skal jeg betale for meg selv. Når jeg får ro så kobler jeg nok på NAV ja. Du kjenner ikke meg, hva jeg har opplevd av traumer og hvorfor jeg ønsker å gjøre dette. Nei, hvorfor jeg trenger dette blir riktig å si! Forstår at du ønsker å provosere med innlegget ditt, men med den kraften som er i meg nå for dette valget, er du ikke i nærheten en gang.

• Liker 7
  • Hjerte 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til ☺️ hilsen en som skulle ønske hun var tøff nok til å leve som "Der ingen kunne tru at nokon kunne bu" 

Anonymkode: 7580c...124

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Er endel bjørn i landet nå. Så vær litt bevisst på hvor du evt. setter opp teltet ditt..😱🤠

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så..Er vel nok av daukjøtt i samfunnet som kunne jobbet, men som ikke gidder. Gjør det som er bra for helsa di ts. Heier på deg🙂

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk! Skummelt og veldig befriende på en gang. Hatt disse tankene i kanskje 10 år, men etter 2020 og det som skjedde med verden da, har det vært nonstop egentlig. Måtte ta tre år før jeg turte da!

Better late than never! Savner sånne mennesker som deg i livet! Vurderer det samme selv, å flytte til en hytte i skogen med katt, og selvsagt samboeren min.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...