AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 En gravid venninne som har opprettet en Messenger-samtale for baby shower og lagt til både venninner og flere menn. Er det vanlig å ha med menn på baby shower? Aldri hørt om. Litt merkelig at chatten ble opprettet for fem dager siden og fem av oss ble lagt til i kveld. Vi er 8 inkludert hun som er gravid og opprettet. Anonymkode: d87ee...9b7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Altså, hvorfor ikke? Om det er venner av moren så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: baf28...dd7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså, hvorfor ikke? Om det er venner av moren så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: baf28...dd7 Nei, det er neppe noe problem, jeg har bare ikke hørt om det før og tenker at det er en venninnegreie. Anonymkode: d87ee...9b7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Jeg hadde både familie og menn i min. Anonymkode: b32fb...6dd
RockyRose Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Mannen min har vore med i mine, og eg har opplevd fleire med menn enn utan. Er vel kanskje for å gjere det meir avslappa?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 Ok, mulig at dette er vanligere enn jeg trodde. Anonymkode: d87ee...9b7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Ganske vanlig i mine trakter vertfall, selv om jeg også har vært i babyshower med kun kvinner. De som er blanda tenderer å være mer meet and greet, mens de hvor det bare er kvinner har alltid noen kjipe leker. Anonymkode: b5408...7a8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 Jeg hadde med mannen min pluss noen av hans kompiser syns det var koselig. Hvorfor skal ikke han få en babyshower 😅 Anonymkode: 0531b...656
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Skrevet 14. juni 2023 Det jeg lurer på er hvorfor hun lager baby shower for seg selv.. Anonymkode: bc737...b69
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det jeg lurer på er hvorfor hun lager baby shower for seg selv.. Anonymkode: bc737...b69 Den kjekkeste babyshoweren jeg har vært i var faktisk foreldreparet selv som stod for! Grilling og bobler. De stod for alt og vi slapp å delta på organiseringen og "alle må ta med en tapasrett hver". Anonymkode: b5408...7a8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den kjekkeste babyshoweren jeg har vært i var faktisk foreldreparet selv som stod for! Grilling og bobler. De stod for alt og vi slapp å delta på organiseringen og "alle må ta med en tapasrett hver". Anonymkode: b5408...7a8 Det er jo som å be folk om gaver Nei, vet du hva Anonymkode: bc737...b69
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ganske vanlig i mine trakter vertfall, selv om jeg også har vært i babyshower med kun kvinner. De som er blanda tenderer å være mer meet and greet, mens de hvor det bare er kvinner har alltid noen kjipe leker. Anonymkode: b5408...7a8 Lekene i babyshower er jo det morsomste!😄 Anonymkode: bc0c0...c6e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo som å be folk om gaver Nei, vet du hva Anonymkode: bc737...b69 I motsetning til de vordende mødrene som går og venter på at venninnegjengen skal arrangere og stå for alle utgifter utover gavebordet i tillegg, mener du?😊 Følte det absolutt ikke som en tiggerunde, skal vi telle på krona så både spiste og drakk jeg vel for mer enn det jeg brukte på gave. AnonymBruker skrev (1 time siden): Lekene i babyshower er jo det morsomste!😄 Anonymkode: bc0c0...c6e Haha, jeg har forstått at de er populære ja😂 selv så kan jeg styre min begeistring for alt utenom å gjette "hvordan blir baby"-leken, den skal jeg raust strekke meg til å si at faktisk er litt artig😅 Anonymkode: b5408...7a8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det jeg lurer på er hvorfor hun lager baby shower for seg selv.. Anonymkode: bc737...b69 Det er hun og en av mennene (ikke faren) som har funnet på dette. Ganske sikker på at det blir hos henne. Ikke invitert ennå, bare opprettet en chat og så blir det visst en gang etter at de har fått vite hvilket kjønn. Anonymkode: d87ee...9b7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I motsetning til de vordende mødrene som går og venter på at venninnegjengen skal arrangere og stå for alle utgifter utover gavebordet i tillegg, mener du?😊 Følte det absolutt ikke som en tiggerunde, skal vi telle på krona så både spiste og drakk jeg vel for mer enn det jeg brukte på gave. Haha, jeg har forstått at de er populære ja😂 selv så kan jeg styre min begeistring for alt utenom å gjette "hvordan blir baby"-leken, den skal jeg raust strekke meg til å si at faktisk er litt artig😅 Anonymkode: b5408...7a8 Jeg er 17 uker på vei selv og har et lite håp om at ingen arrangerer noe for meg. Synes det virker kleint Anonymkode: bc737...b69
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #16 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 17 uker på vei selv og har et lite håp om at ingen arrangerer noe for meg. Synes det virker kleint Anonymkode: bc737...b69 Gratulerer med graviditet! Enig, jeg syns personlig det er kleint selv, så jeg gav tydelig beskjed til nærmeste venninner og ektemann om at jeg ikke ønsket det -noe som ble respektert☺️ Anonymkode: b5408...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå