Gå til innhold

Aliens!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ingen norske medier som rapporterer om det som skjer i USA nå og avsløringene rundt UFO’er og romvesener? De har omtrent gått ut og sagt at ja, det finnes romvesener og mange av dem.  All teknologien vår er «reverse-engineered» fra falne romskip. Vi har kontakt med romvesener. Flere arter.
Det kommer inn til kongressen i USA om kort tid for å offentliggjøre hele sulamitten. Mens her på berget hører man ikke en døyt…?

Anonymkode: f5519...6ee

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Hvor har de bekreftet at det finnes romvesener? De har vel anerkjent at det er UAP's som de kaller det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke akkurat det som har blitt sagt.

Det har vært møter med flere UFO som er fanget på film, men det er ikke noen som har tatt kontakt.

Anonymkode: 9708e...e65

AnonymBruker
Skrevet

Hvis romvesener er så smarte at de kunne reist hit, ville de ikke kontaktet/vist seg for idioter som oss mennesker. 

Anonymkode: 2dd60...3be

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor er det ingen norske medier som rapporterer om det som skjer i USA nå og avsløringene rundt UFO’er og romvesener? De har omtrent gått ut og sagt at ja, det finnes romvesener og mange av dem.  All teknologien vår er «reverse-engineered» fra falne romskip. Vi har kontakt med romvesener. Flere arter.
Det kommer inn til kongressen i USA om kort tid for å offentliggjøre hele sulamitten. Mens her på berget hører man ikke en døyt…?

Med tanke på det intellektuelle nivået i norske medier der man fokuserer på pupper og tredjeklasses kjendiser er dette faktisk overraskende - tenk bare hvor mange klikk Dagbladet kunne få ved å skrive om UFO-er i stedet for Sophie Elise.

Anonymkode: de178...998

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg litt om desember 2019 da «alle» lo når det ble sagt at det var en global pandemi på vei som kom til å stenge ned verden. Les trådene her på KG fra den tiden, samme mentaliteten. 

Jeg tror noe stort står klart til å komme frem i lyset! Google David Grusch.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Noe skjer i hvert fall. Pentagon har gitt ut  videoer med fenomener. Disse fenomenene er vanskelige å forklare.
Spørsmålet jeg stiller meg er hvorfor skulle Pentagon offentliggjøre disse videoene. Er der oppbygging til en større offentliggjøring av noe. Jeg snakker ikke aliens, men heller kanskje teknologi som er blitt holdt hemmelig.

Anonymkode: 4f38c...ffb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis romvesener er så smarte at de kunne reist hit, ville de ikke kontaktet/vist seg for idioter som oss mennesker. 

Anonymkode: 2dd60...3be

Du vet det vel du 

Anonymkode: 13468...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Det skal komme frem nå 😀 på tide. Blir for dumt at vi skal tro at vi liksom er den eneste rasen i universet 😄 

Anonymkode: 4f047...c2b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noe skjer i hvert fall. Pentagon har gitt ut  videoer med fenomener. Disse fenomenene er vanskelige å forklare.
Spørsmålet jeg stiller meg er hvorfor skulle Pentagon offentliggjøre disse videoene. Er der oppbygging til en større offentliggjøring av noe. Jeg snakker ikke aliens, men heller kanskje teknologi som er blitt holdt hemmelig.

Anonymkode: 4f38c...ffb

NASA holdt også pressekonferanse 12. juni med mildt sagt oppsiktsvekkende informasjon. Så det rører seg og skjer ting i en rasende fart! 

Dr Steven Greer snakket om en klokke som tikket ifht «noe» som måtte avklares innen en viss tid. Noen spekulerer i at vi endelig skal inn i en galaktisk føderasjon? Spennende er det iallefall!

På spørsmålet om «de» var vennlige eller ondsinnede, det faktum at vi alle lever i dag er det beste tegnet på at de er vennligsinnede. Hadde de ville oss vondt ville vi vært utslettet for lenge siden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nå tar du vel litt i. De har sagt at de har observert ting de ikke vet hva er. Det eneste de er sikre på er at dette er faktiske gjenstander. Det i seg selv er temmelig sensasjonelt, synes jeg. Dersom du har link til uttalelser hvor de praktisk talt sier de har kontakt med romvesener så må du dele det her.

Anonymkode: c2746...064

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

NASA holdt også pressekonferanse 12. juni med mildt sagt oppsiktsvekkende informasjon. Så det rører seg og skjer ting i en rasende fart! 

Har du link til den pressekonferansen?

Er det denne du mener? Det er absolutt ikke NASA som holder denne pressekonferansen, men du har kanskje en annen link?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dr Steven Greer snakket om en klokke som tikket ifht «noe» som måtte avklares innen en viss tid. Noen spekulerer i at vi endelig skal inn i en galaktisk føderasjon? Spennende er det iallefall!

Det er vel omkring 30 år siden Steven Greer startet opp Disclosure Project. Omtrent like lenge har han snakket om at en offentliggjøring er rett rundt hjørnet. Det har foreløpig ikke kommet noe som helst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...