Gå til innhold

Booking.com, prishopp ved betaling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har brukt booking.com i det siste? Jeg har vært trofast kunde i mange år, men nå føler jeg meg lurt… man får opp en pris (kanskje et tilbud, mobilpris el.l), og booker. Så kommer man til betalingen, og da stemmer ikke prisen i det hele tatt med det som ble lovet! Da har det blitt dyrere, noen hundrelapper. 

kan det være pga den norske valutaen som er så lav/ustabil? 

Jeg husker det var en lignende tråd her om det samme for et par mnd siden, men da hadde jeg ikke opplevd dette selv enda…

Anonymkode: 7c9a6...b0c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke rart. Kronekursen...

Anonymkode: 72cc5...42d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg nylig opplevd flere ganger. Forstår ikke hvorfor det skjer. Har kansellert alke mine bestillinger der det skjer. Ikke akseptabelt etter forbrukerkjøpsloven. 

Anonymkode: a99d5...cda

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd å se en pris når jeg kikker gjennom alternativene og få en annen ved bestilling. Men de gangene jeg har opplevd at prisen øker er fordi jeg velger alternativet «betale ved ankomst», tilbudet gjelder kun ved forhåndsbetaling. Kan det være noe sånt du også opplever? :) 

Anonymkode: ba7bd...b59

• Liker 1
Skrevet

Mener at det står på sidene deres at prisen er basert på kursen. Men det er sikkert Norges Banks kurs, og ikke det du må betale når du betaler via banken din.  Hva banken tar varierer, men jeg hørte nylig om en bank som tok nær 14 kr for 1 Euro.  Da var Norges Bank sin kurs 2 kr lavere.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...