Gå til innhold

Harry å tørke klær ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger klær til tørk ute nesten året rundt minus søndager og helligdager. Har ikke trommel.

Men jeg har nesten aldri sett noen andre gjøre det.. anses det som harry eller teit? Eller bruker folk kun trommel?

Hva tenker DU hvis naboen tørker klær ute på en vanlig onsdag?

Anonymkode: 2d756...bce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At deres klær lukter godt på torsdag 😄

Anonymkode: d4eb4...857

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenker ingenting. Det er helt vanlig å tørke klær ute. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det tenker jeg ikke over overhodet.

Her kommer det gjerne en skur, det er mye pollen i lufta til tider, og mange fugler. Og klærne er innimellom glemt når kvelden kommer og lufta blir rå. 

Klestørk ute betyr å legge klær i balje, henge opp, ta ned, bære inn. I stedet for å bare løfte alt over i tørketrommel 

Anonymkode: 8f367...ddb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke det er harry, men samboer synes det er spesielt hvis det henger truser, bh osv for alle å se. Jeg bryr meg ikke 😂

Anonymkode: 4fa9d...f6e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er jo å tørke ute, for inneklimaet sin del. Lukter digg og:) med mindre det dukker opp særdeles kinky undertøy hadde jeg ikke tenkt over det.

Anonymkode: 295f7...aa8

• Liker 7
Skrevet

Skal noen mene noe om alt nå?? Man vasker og tørker klær hvordan man vil.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at dette er mer vanlig på landet enn i byene, har sikkert noe med tomtestørrelsen å gjøre😉 dermed blir det litt landsby for min del,

AnonymBruker
Skrevet

At her er det noen som sparer både strøm, klær og plass inne. 

Anonymkode: 9216f...422

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har nylig flyttet «ut på landet», boligområde med store hager og landlige omgivelser. Bodde i leilighet i Oslo før. Elsker å kunne tørke klær ute ☀️ Og når andre gjør det synes jeg det ser koselig ut 😊 ikke harry på noen måte!

Anonymkode: ed025...d27

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

Har begynt å henge ute jeg og. Elsker lukta, liker aktiviteten å henge opp tøy. 
Har dessuten begrensa plass inne, er vel ikke mindre harry m tørkestativ på stua. 😅

Det går jo ikke an å bruke tørketrommel på alt. Ok, håndduker og bomullsstskorter kanskje, men tørketrommel sliter voldsomt på klærne og er dessuten ekkelt i varmen. 

Hengte nylig opp en maskin med relativt dyre klær, bluser og sånt som var vaska på 30 gr, Kan jo ikke tørke det i trommel…

• Liker 2
Skrevet

Tenker at vi er heldige som kan henge klærne ut til tørk.

Er ikke alle som har mulighet til det ;)

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har nylig flyttet «ut på landet», boligområde med store hager og landlige omgivelser. Bodde i leilighet i Oslo før. Elsker å kunne tørke klær ute ☀️ Og når andre gjør det synes jeg det ser koselig ut 😊 ikke harry på noen måte!

Anonymkode: ed025...d27

Jaa,jeg syns også det er superkoselig å se😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (1 minutt siden):

Jaa,jeg syns også det er superkoselig å se😁

Enig! 

Anonymkode: 5ba86...30d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal jeg tenke noe om det?

Anonymkode: 5c238...b54

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså,så mye rart man lurer på her inne.... Selvfølgelig tørker man klær ute hvis plass og vær tilsier det. Og de som ikke gidder/ikke har mulighet,tørker inne eller i tørketrommel. Kan bare ikke se at noe er mer harry enn noe annet,det er klesvask,liksom.... 

Anonymkode: 74855...b4d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker ikke det er harry, men samboer synes det er spesielt hvis det henger truser, bh osv for alle å se. Jeg bryr meg ikke 😂

Anonymkode: 4fa9d...f6e

Haha har bare mannlige naboer, så truser og bh'er henger jeg inne 😂 de må tro jeg aldri vasker undertøy. Ellers tørker jeg alt ute hele tiden. 

Anonymkode: 416a5...ff7

AnonymBruker
Skrevet

Lurer mest på hvorfor du unngår søndager og helligdager.

Plenklipping o.l. er støy. Derfor ikke greit. Klesvask plager ingen.

Anonymkode: 3864e...77f

• Liker 4
Skrevet

Hælsike! Jeg har en vask som skulle vært hengt opp ute. Nå har den ligget i maskinen i flere timer. Bare å vaske på nytt da, men takk for at du gjorde meg oppmerksom på det😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Pås skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at dette er mer vanlig på landet enn i byene, har sikkert noe med tomtestørrelsen å gjøre😉 dermed blir det litt landsby for min del,

😂 tørket ute i byen også jeg

Anonymkode: a4f8d...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...