Gå til innhold

Tidlig testing

Gjest hønemor94

Anbefalte innlegg

Gjest hønemor94

Etter 2,5 år med fysisk sykdom får jeg endelig lov å prøve å bli gravid av legen. Har mange spørsmål... Hvilken graviditetstest er best til å vise svar tidligst mulig? Er tidlig testene fra billigetester.no like gode som de som er mye dyrere? og når jeg i dag venter mensen om 3 dager, og har tatt en tidlig test som var negativ. Burde jeg bare slutte å håpe, eller er det fortsatt håp for at den kan bli positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil si de fleste tester er bra.. utenom disse som har blå test linje.( Har tendens til å vise falske positive,)

Du kan få positive test 14 dpo om du 100 prosent vet når du hadde eggløsning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønemor94
Sofakona skrev (35 minutter siden):

Vil si de fleste tester er bra.. utenom disse som har blå test linje.( Har tendens til å vise falske positive,)

Du kan få positive test 14 dpo om du 100 prosent vet når du hadde eggløsning 

Tusen takk for svar! Vet dessverre ikke når jeg har hatt eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønemor94
Sofakona skrev (8 timer siden):

Har du regelmessig syklus?

Har hatt det tidligere, pleid å være på 26 dager. Men har bare hatt 1 syklus etter jeg sluttet med p-piller, og den var på 29 dager.. så usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å teste veldig tidlig er ikke så lurt. For det første er tidlig tester såpss sensitive at de også kan vise skygger hos ugravide. For det andre er det endel egg som så vidt streifer før de løsner igjen og aldri blir noen graviditet. I mine normale graviditeter har jeg alltid fått tydelig positiv test 10 dager etter eggløsning, med vanlige tester. Bruker strimler fra billige tester Nen de hvite med rosa skrift, ikke de tidlige.

Anonymkode: 09b2a...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...