Gå til innhold

Hvilken graviditetstest gir tidligst svar?

Anbefalte innlegg

Gjest hønemor94
Skrevet (endret)

Hvilken graviditetstest er best til å vise svar tidligst mulig? Er tidlig testene fra billigetester.no like gode som de som er mye dyrere?

Endret av hønemor94
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en fra rfsu, tok den før jeg forventet å få mensen da jeg ville gjøre det mens mannen enda var hjemme, den ble svak positiv men man så tydelig at det var en strek som bare ble sterkere etterhvert 😅 de er en del billigere enn f.eks clearblue. Men har kjøpt meg en clearblue digital hver gang for å se hvor langt jeg var og for å dobbel sjekke. 

Anonymkode: 29581...624

Skrevet
hønemor94 skrev (På 14.6.2023 den 18.09):

Hvilken graviditetstest er best til å vise svar tidligst mulig? Er tidlig testene fra billigetester.no like gode som de som er mye dyrere?

Like gode. Men best å ta fra 10 dpo.

Du har 10,25 og 50 mlu ( 50 er digital)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kjøpte en fra rfsu, tok den før jeg forventet å få mensen da jeg ville gjøre det mens mannen enda var hjemme, den ble svak positiv men man så tydelig at det var en strek som bare ble sterkere etterhvert 😅 de er en del billigere enn f.eks clearblue. Men har kjøpt meg en clearblue digital hver gang for å se hvor langt jeg var og for å dobbel sjekke. 

Anonymkode: 29581...624

Har motsatt erfaring med den testen, tok rfsu tidligtest på IKM og streken var så svak at det så mer ut som skygge. Er i dag gravid i andre trimister, er også satt frem. 

Anonymkode: e8d04...140

Gjest hønemor94
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har motsatt erfaring med den testen, tok rfsu tidligtest på IKM og streken var så svak at det så mer ut som skygge. Er i dag gravid i andre trimister, er også satt frem. 

Takk for svar! Hvilken test vil du anbefale da?

Skrevet (endret)

Min erfaring er at de er like gode ja. Jeg har testet positivt med de billigste strimmeltestene allerede 8 DPO (husk at stavtestene er akkurat de samme som strimmeltestene, det er bare et hylster rundt). 

Endret av Arkana
AnonymBruker
Skrevet

Syns de vanlige strimlene slår ut omtrent likt med tidligstrimlene. Ellers er Clearblue digital også ganske sensitiv, jeg fikk gravid 1-2 når jeg hadde 14 i hcg. 

Anonymkode: b848c...e5a

AnonymBruker
Skrevet
hønemor94 skrev (5 timer siden):

Takk for svar! Hvilken test vil du anbefale da?

Jeg har aldri testet tidlig, men etter IKM så akkurat det kan jeg ikke svare. Men begge mine svangerskap har jeg brukt clearblue tidligtest. Og vært fornøyd med den. Var den jeg prøvde når rfsu tidligtest var vanskelig å tolke om det var skygge eller ikke. Clearblue var sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...