AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg har lett for å klage mye. Men jeg har mye bekymringer med økonomi og bolig. Hvordan kan jeg klare å tenke annerledes når ting er mørkt? Anonymkode: dc877...9a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Klager aldri. Holdt på å miste huset pga økonomi (yrkesskade) ingen fekk vite. Deler ikke privatliv med noen 🙈 Anonymkode: f6e1f...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klager aldri. Holdt på å miste huset pga økonomi (yrkesskade) ingen fekk vite. Deler ikke privatliv med noen 🙈 Anonymkode: f6e1f...17a Respekt ! Men trenger du ikke støtte noen ganger? Beundrer sånne som deg👏🏻 Anonymkode: 824c9...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 Klager aldri. Rett og slett fordi jeg ikke har noe å klage over. Anonymkode: c6606...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Respekt ! Men trenger du ikke støtte noen ganger? Beundrer sånne som deg👏🏻 Anonymkode: 824c9...2b3 Nei jeg vil ikke plage andre med mine problemer. Dei har nok med sine egne tenker jeg 😀 Anonymkode: f6e1f...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg er en positiv person, men det hender det renner over for meg. Da har jeg en god venninne som er min klagemur (som jeg er hennes), og buldrer ut med det som er dritt, og så er jeg stort sett ferdig med det, og kan se det positive igjen. Jeg orker liksom ikke dvele ved ting. Vil heller ha fokus på det positive. Det er imidlertid noen mennesker som ikke opplever meg slik, for de setter meg i en "på vakt" tilstand som medfører at jeg ikke helt klarer å være meg selv. Dessverre familie, så en vedvarende utfordring. Anonymkode: 9eec2...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. juni 2023 #7 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg er positiv av natur, men det betyr ikke at jeg ikke kan snakke om eventuelle utfordringer. Prøver dog å ikke legge fokuset på utfordringer, men heller de muligheter jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. juni 2023 #8 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg er sånn midt imellom. Mange oppfatter meg som negativ. De tar feil. Jeg har en kreativ tankeprosess. Jeg tenker for og imot. Konsekvenser, og elsker å finne løsninger. Bare det at jeg tenker igjennom ting oppfatter andre som negativt. For meg er dette en positiv ting. Ting er gjennomtenkt, og jeg finner alltid løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg klager innimello, har en kronisk sykdom så da er det nesten ikke til å unngå. Og jeg klager til venner når ting ikke er på stell mentalt eller i livet mitt, da er det godt å ha noen å klage til! Men som person er jeg positiv, mer enn mange, og det veier nok opp mot de dårlige dagene. Har endelig begynt å få et normalt liv jeg da, og synes det er deilig å ha venner, og kunne klage om normale hverdagslige ting. Tidligere da jeg stod i krise fantes det ikke rom og mulighet for det, så jeg nyter normaliteten akkurat nå :) Anonymkode: 7c960...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 14. juni 2023 #10 Del Skrevet 14. juni 2023 Du kan jo feks tenke på de som må høre på klagingen. Jeg blir iallefall ganske lei av å høre på mennesker som klager mye. Kanskje det kan gi motivasjon? At de du er glad i sikkert ønsker at du skal ha det bra og bruke energien til å finne motivasjon og løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #11 Del Skrevet 14. juni 2023 Klager sjeldent på store ting, småting derimot 🤣 er ganske negativ Anonymkode: 2add8...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 14. juni 2023 #12 Del Skrevet 14. juni 2023 Prøver å holde klagingen min til KG slik at jeg bare har igjen positivitet til folk i livet mitt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Klager aldri. Holdt på å miste huset pga økonomi (yrkesskade) ingen fekk vite. Deler ikke privatliv med noen 🙈 Anonymkode: f6e1f...17a Ingen? Ikke positive ting en gang, eller mindre ting du trenger hjelp til? Blir ikke det litt kjedelig Anonymkode: 80614...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #14 Del Skrevet 15. juni 2023 Klager maaaasse! Klager til alt og alle. Med det sagt så ler jeg mye også! Av meg selv, av alt teit som skjer i livet og det meste. Anonymkode: 6915d...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): AnonymBruker skrev (19 timer siden): Klager aldri. Holdt på å miste huset pga økonomi (yrkesskade) ingen fekk vite. Deler ikke privatliv med noen 🙈 Anonymkode: f6e1f...17a Eller er du av den som er flink til alt? Ikke misforstå, skulle gjerne ha vært av den stoiske typen som ikke trengte noen. Er bare så elendig praktisk og teknisk, så trenger hjelp. Men å legge over personlige problemer på noen, gjør jeg ikke. Kan kanskje snakke litt om triste livshendelser, for det hjelper å lette litt på sorg. Men det er ting som har hendt og er over Anonymkode: 80614...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AAEN Skrevet 16. juni 2023 #16 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg kan jo snakke om personlige utfordringer, men det er mer for å forklare hvordan jeg er, ikke fordi jeg vil legge mine problemer over på andre. Prøver å si det med litt humor.Låner gjerne et lyttende øre og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #17 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg synes det er forskjell på å det å dele en bekymring man har med venner og det å klage. Man kan helt fint dele en bekymring, det kan jeg gjøre selv og hører gjerne på mine venner som gjør det. Men hvis man deler den samme bekymringen igjen og igjen uten at man gjør noe for å endre situasjon, da blir det klaging. Det blir bare slitsomt å høre på. Anonymkode: f1016...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg er en kritisk person, og noen kan derfor oppfatte meg som "klagende. Men det gjelder ikke mine personlige problemer, mer samfunnet generelt. Det er en tynn linje mellom å være "positiv og glad", til å være naiv. Det er tross alt vi som har en viss kritisk sans, som driver samfunnet fremover. Husk .... Det er bare døde fisker som svømmer MED strømmen. Anonymkode: 18ea6...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #19 Del Skrevet 16. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en kritisk person, og noen kan derfor oppfatte meg som "klagende. Men det gjelder ikke mine personlige problemer, mer samfunnet generelt. Det er en tynn linje mellom å være "positiv og glad", til å være naiv. Det er tross alt vi som har en viss kritisk sans, som driver samfunnet fremover. Husk .... Det er bare døde fisker som svømmer MED strømmen. Anonymkode: 18ea6...c0f LOL. Jada, du driver sikkert samfunnet fremover Anonymkode: 1204d...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå