Gå til innhold

Flere bipolare her som føler en "tvang" til å ville leve livet alene og isolert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et vanlig symptom med denne lidelsen?

Har nylig fått denne lidelsen, men forstår ikke om det er den som gjør at jeg periodevis vil leve livet alene og være isolert, eller om det er noe annet ubehandlet som ligger bak det?

Anonymkode: 1e79d...754

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir trigget av å være med andre. Så jeg er kun med mannen. Venner har jeg aldri hatt da det alltid har vært slitsomt med andre mennesker. Vet ikke om det har noe med bipolaritet å gjøre. Men er nå slik jeg er og jeg har bipolar.

Anonymkode: c5215...f03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg blir trigget av å være med andre. Så jeg er kun med mannen. Venner har jeg aldri hatt da det alltid har vært slitsomt med andre mennesker. Vet ikke om det har noe med bipolaritet å gjøre. Men er nå slik jeg er og jeg har bipolar.

Anonymkode: c5215...f03

Men for meg gjelder dette mannen også. Jeg vil leve helt alene. Så går det over, før den samme tanken kommer igjen. Et rent helvette dette 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men for meg gjelder dette mannen også. Jeg vil leve helt alene. Så går det over, før den samme tanken kommer igjen. Et rent helvette dette 

Jeg har ikke diagnosen bipolar men jeg sliter med tilbakevendende depresjon. Jeg får _veldig_ sterkt behov for å være alene når jeg har dårlige perioder. Det føles helt uutholdelig å være sammen med folk da, og en partner føles helt umulig. Det er en pine å være på jobb. Å være med egne barn gir meg veldig dårlig samvittighet fordi jeg også går med den intense følelsen av å trenge å være alene. Det er fordi jeg blir så treg og sliten og alle ande føles som om de løper fortere og snakker fortere enn noen gang. Er det i de depressive periodene du har det sånn?

Anonymkode: 9e614...4e6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...