AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Mitt første møte med stand up var på 90 tallet da jeg så Richard Pryor og Eddie Murphy på VHS hos en kamerat. Det la liksom lista på hva morsom stand up var. Jeg har fått med meg at NRK sender/sendte norsk stand up fra Nydalen og Latter, og jeg kan ikke fatte og begripe at folk synes det er morsomt. Jeg gikk nettopp inn på NRK nett-tv for å ta en grundigere titt, og det var så dårlig at jeg ble provosert. Svette, kleine, menn og kvinner som ler av egne vitser. Og i de fleste tilfeller når man ser panorama-shot fra studio er det omtrent ingen som smiler, og nesten aldri noen som ler. Typisk norsk stand up humor: -Mannen min/kona mi har et kallenavn. Det er hammeren. Hen fikk kallenavnet fordi hen skulle hamre inn en spiker OG SÅ BARE SLOOOO HEN FINGEREN SIN (veiver med armene) MED HAMMEREN HAHAHAHAHAHA!!! -Hei, mannen min lager rare grimaser når vi har sex. Jeg kaller'n bare grimasefjes hahahahahaha!! Kan noen forklare for meg hvordan det er mulig å ha så ræva smak? Anonymkode: 9abb3...1a6 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Åpenbart. Høres ut som en del som ler ja. Anonymkode: e791a...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 Personlig liker jeg bedre Matt Rife, som inkluderer publikumet sitt mye. Anonymkode: e791a...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Åpenbart. Høres ut som en del som ler ja. Anonymkode: e791a...dc7 Det er nrk som legger til latter. Det kalles laugh track. Anonymkode: 9abb3...1a6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er nrk som legger til latter. Det kalles laugh track. Anonymkode: 9abb3...1a6 Om det er det eller ikke vet jeg ikke. Bare la være å se på da vel. Og svar på spørsmålet om hvorfor noen kan like dette er jo ganske enkelt: folk liker forskjellige ting heldigvis. Personlig er jeg ikke noe fan av rosa klær, men jeg gidder ikke bry meg hva andre går i. Energien bør legges i det som gir en glede. Anonymkode: e791a...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Del Skrevet 15. juni 2023 Har vært på et par show, de var morsomme de. Ene var med ylvis og andre var med Linn skåber, Cecilie Steinmann Neess og Hege Schøyen. Anonymkode: 59d66...158 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg digger standup, men selvsagt ikke alle. Men alle går prøve seg, det er jo de med best respons som får holde på lengst, andre faller ut og blir borte etterhvert. Helt ok det, er jo sånn i musikken også Anonymkode: 1559d...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Del Skrevet 20. juni 2023 Stand-up var kult på 90-tallet, det må da dø ut snart. Anonymkode: 13d67...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 20. juni 2023 #9 Del Skrevet 20. juni 2023 Alle som ikke klarer å gjennomføre stand-up uten sex vitser er fjortisser 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg synes noen er skikkelig morsomme. Av en eller annen grunn kommer ingen av dem frå Oslo 😅 Anonymkode: 22045...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #11 Del Skrevet 23. juni 2023 On 6/20/2023 at 11:06 PM, AnonymBruker said: Jeg synes noen er skikkelig morsomme. Av en eller annen grunn kommer ingen av dem frå Oslo 😅 Anonymkode: 22045...b87 Tore Sagen er morsom og fra Oslo Anonymkode: bd0b6...50b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 16.51): Mitt første møte med stand up var på 90 tallet da jeg så Richard Pryor og Eddie Murphy på VHS hos en kamerat. Det la liksom lista på hva morsom stand up var. Jeg har fått med meg at NRK sender/sendte norsk stand up fra Nydalen og Latter, og jeg kan ikke fatte og begripe at folk synes det er morsomt. Jeg gikk nettopp inn på NRK nett-tv for å ta en grundigere titt, og det var så dårlig at jeg ble provosert. Svette, kleine, menn og kvinner som ler av egne vitser. Og i de fleste tilfeller når man ser panorama-shot fra studio er det omtrent ingen som smiler, og nesten aldri noen som ler. Typisk norsk stand up humor: -Mannen min/kona mi har et kallenavn. Det er hammeren. Hen fikk kallenavnet fordi hen skulle hamre inn en spiker OG SÅ BARE SLOOOO HEN FINGEREN SIN (veiver med armene) MED HAMMEREN HAHAHAHAHAHA!!! -Hei, mannen min lager rare grimaser når vi har sex. Jeg kaller'n bare grimasefjes hahahahahaha!! Kan noen forklare for meg hvordan det er mulig å ha så ræva smak? Anonymkode: 9abb3...1a6 Kanskje du ikke er intelligent nok til å ta humoren? 🙂 Anonymkode: b83a0...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 25. juni 2023 #13 Del Skrevet 25. juni 2023 Enig! 😀 Humoren døde med Leif Juster… moooot normalt, liksom,,, haha jeg dauer 😅🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #14 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg synes nå engang at humoren var mye bedre før! Nå for tiden snakker bare komikerene om seg selv, hvilket jeg finner uinteressant i høyeste grad. Humoren døde med Aristofanes 💀 Anonymkode: 54036...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Del Skrevet 25. juni 2023 Dara Ó Briain ❤️ Anonymkode: 76a74...d1f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg liker Dr. Bergland og Dag Sørås Hater Dagfinn Lyngbø! Anonymkode: c06d8...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #17 Del Skrevet 26. juni 2023 Enig i at det er mange dårligere komikere. MEN det er ikke kun pga pengene man har alkoholservering på standup. Det er fordi folk ler lettere når de har fått i seg litt promille. Å se standup på TV edru blir litt som som å være edru på vors. De med promille ler så de griner mens de som er edru synes de som ler kun er slitsomme og teite. Anonymkode: d2914...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå