AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Kan man ha innvendige hemorider uten å blø? Anonymkode: 34000...760
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Et symptom kan være tynn avføring. Det er kjent sak at dersom du får veldig tynn og flat avføring, så bør du få slikt sjekket - men mange av oss med innvendige hemoroider opplever inkonsistens på tykkelse. Noen ganger kan avføring være normal tykkelse, andre ganger kan den være tynn. Dersom det er snakk om svulster (f.eks kreft), så bruker avføringen å ha en ganske konsistent form, ettersom at svulsten åpenbart ikke forsvinner (men gjerne bare vokser) - mens hemoroider kan komme og gå, alt ettersom hvor mye fiber du får, hvor mye vann du drikker, hvor mye du anstrenger deg på toalettet, osv. Anonymkode: 1918e...d0e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et symptom kan være tynn avføring. Det er kjent sak at dersom du får veldig tynn og flat avføring, så bør du få slikt sjekket - men mange av oss med innvendige hemoroider opplever inkonsistens på tykkelse. Noen ganger kan avføring være normal tykkelse, andre ganger kan den være tynn. Dersom det er snakk om svulster (f.eks kreft), så bruker avføringen å ha en ganske konsistent form, ettersom at svulsten åpenbart ikke forsvinner (men gjerne bare vokser) - mens hemoroider kan komme og gå, alt ettersom hvor mye fiber du får, hvor mye vann du drikker, hvor mye du anstrenger deg på toalettet, osv. Anonymkode: 1918e...d0e Takk for svar. Hva mener du med konsistent form? Jeg har ikke merket noe til veldig tynn avføring i hvert fall. Men er livredd for kreft uansett. 🙈 Har vært hos lege som mente jeg hadde noen små innvendige hemorider. Føler jeg har noe som sitter i rumpa, ikke vondt men ubehagelig. Anonymkode: 34000...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå