AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Har bestilt meg Bub bum cream på blivakker, da mange skryter av den, sp jeg tenkte å prøve den. Bestilte først lille boksen for å se om jeg skulle like den lukten og om kremen passet min hud. Fikk den og ble helt betatt, jeg likte lukten av den og at den satt i flere dager, seriøst. Ettersom jeg likte den så godt så bestilte jeg like så godt den store boksen. Da jeg fikk den og prøvde den, så var det som om det ikke var samme kremen, den lignet mest som solkrem når jeg smørte den på kroppen og lukta var ikke samme, og satt heller ikke i lenge. Hvordan er det mulig at en og samme krem er totalt forskjellig i smørekonsistensen og lukta, bare at ene boksen er liten og den andre stor?? Kontaktet blivakker men de gir meg ikke rett, og står på sitt. Men det er ikke samme bodycream. Er det andre her som har opplevelse noe lignende? Hva er årsaken? https://www.blivakker.no/product/3225575/sol-de-janeiro-travel-brazilian-bum-bum-cream-75ml Anonymkode: d5e8b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Edit: Beklager skrivefeil, gikk litt fort her. TS Anonymkode: d5e8b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 Det er jo blivakker....Sender ofte gamle produkter Anonymkode: 67faa...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo blivakker....Sender ofte gamle produkter Anonymkode: 67faa...ea1 Har jeg aldri opplevd. Bestilt fra de i over 10-15 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 Capazitet skrev (29 minutter siden): Har jeg aldri opplevd. Bestilt fra de i over 10-15 år Vel, jeg har opplevd det selv og har hørt / lest mange steder, også her på kg Anonymkode: 67faa...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. juni 2023 #6 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, jeg har opplevd det selv og har hørt / lest mange steder, også her på kg Anonymkode: 67faa...ea1 Er du er BliVakker-boikotter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. juni 2023 #7 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo blivakker....Sender ofte gamle produkter Anonymkode: 67faa...ea1 Nå må du gi deg,det gjør de slettes ikke. Trådstarter : Jeg har opplevd det samme med parfyme, ikke bestilt fra blivakker,da. men har prøvd en parfyme i butikk,for så og kjøpe den enten i butikk eller på nett,og lukten er ikke helt lik den jeg prøvde i butikken.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni 2023 #8 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg har også hørt at den store lukter svakere og annerledes enn den lille. Tror neppe det har noe med Blivakker å gjøre. Jeg bestiller helst fra Lyko, Kicks og Bangerhead, men har aldri fått gamle varer de gangene jeg har bestilt fra Blivakker. Selv har jeg kun hatt den lille bumbumen siden jeg liker å bytte på litt ulike bodylotioner og derfor har flere åpne på en gang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. juni 2023 #9 Del Skrevet 15. juni 2023 Det er en kjent sak at den lille boksen lukter bedre og er en generelt bedre krem enn den store boksen, av en eller annen grunn.. har hørt det fra flere hold og sett det skrevet flere plasser, tipper det kommer opp om du googler 😵💫 aner ikke hvorfor, og veldig rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå