Mimmii Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg holder på å pusse opp et litt eldre hus nå. Elektriker er i huset og holder på hver dag. Da elektrikeren skulle sette på deksel til stikkontaktene, så han at alle soverommene har en annen type veggboks/stikk. På soverommene passer kun deksel med en skrue, mens i stua passer deksel med to skruer. Jeg var i kontakt med Elko i dag, og de sier at deksel med en skrue ikke finnes lengre. Vet noen av dere hva det ca koster å skifte ut stikkontaktene på soverommene, slik at jeg kan bruke deksel med to skruer? Elektriker har ikke noe godt svar når jeg snakker med han. Det er snakk om ca 7 punkter jeg ikke får kjøpt nytt deksel til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Betalte 2500 for to punkter i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2023 trøndermann38 skrev (2 timer siden): Betalte 2500 for to punkter i fjor Det blir dyrt 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 Det blir garantert dyrt. Hadde elektriker innom på et 5 timers oppdrag i vår. Faktura kom på 35 000. Diverse småting som stikkontakt, lampe etc. Håndverkere i Norge bedriver ran på lyse dagen. Anonymkode: 58741...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 Hvis du skal beholde de gamle kablene er det en veldig rask og enkel jobb å bytte stikkontakter. Syv behøver ikke å bli så mye dyrere enn to. Bruker elektrikeren mer enn en time på dette blir du svindlet. Anonymkode: 27aed...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 14. juni 2023 #6 Del Skrevet 14. juni 2023 Kan du ikke bare beholde de gamle dekslene da? Er det noe galt med dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juni 2023 Hedda-78 skrev (23 timer siden): Kan du ikke bare beholde de gamle dekslene da? Er det noe galt med dem? Hadde bare lyst å skifte de ut når jeg først totalrenoverer. Dekslene er fra 60 tallet, og kunne tenkt meg noen nye. Mulig jeg spraylakkerer de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå