AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Det kan jo ikke være et bra tegn. Det er jo så sjeldent vi kysser, så kan være derfor? Sex kanskje en gang i mnd, men det er KUN pga jeg føler jeg må. Jeg ligger der og tenker at dette er kleint og rart. Det er en del krangling i hverdagen, ganske mye egentlig- flere ganger i uken. Vi holder jo kun sammen pga barna, men her vi bor har jeg ikke sjans til leilighet med plass til alle tre barna i. Og de har det jo så urolig fint her… What to do!!! Anonymkode: 98247...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Parterapi? familievernkontoret tilbyr gratis tror jeg Anonymkode: 4c8b5...4b0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det kan jo ikke være et bra tegn. Det er jo så sjeldent vi kysser, så kan være derfor? Sex kanskje en gang i mnd, men det er KUN pga jeg føler jeg må. Jeg ligger der og tenker at dette er kleint og rart. Det er en del krangling i hverdagen, ganske mye egentlig- flere ganger i uken. Vi holder jo kun sammen pga barna, men her vi bor har jeg ikke sjans til leilighet med plass til alle tre barna i. Og de har det jo så urolig fint her… What to do!!! Anonymkode: 98247...3e1 Samme her. Men vi krangler ikke. Føler bare ikke noe mer for han enn naboen liksom. Anonymkode: 457e5...f24
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Slå opp, det er ikke sånn et forhold skal være. Hverken skal føles eller være mtp at du logger med han bare fordi du føler du må... Anonymkode: 58094...538 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Har de riktige følelsene vært der i det hele tatt? Anonymkode: 705fe...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå