Stinemina Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Tok graviditetstest den 12. juni ettersom jeg hadde hatt vonde bryster og følt meg veldig sliten de siste dagene. Tok først en strips fra Normal, og kunne se 2 streker. Var veldig usikker på om de var en skyggestrek, og tok derfor en ny test fra refs. Denne mener jeg også har to streker, men enda svakere. Tok 2 til strips fra Normal, som alle hadde denne veldig svake streken. Har brukt disse testene før å aldri opplevd å kunne se skyggestreker. (Testene ble tatt på ettermiddag/kveld). Den 13. tok jeg en ny strips fra Normal på morgenen. Den hadde også en svak strek slik som dagen før. Hadde senere på dagen time hos gynekolog på sykehuset for å se at alt så bra ut. (Hatt problemer med sterke mensensmerter tidligere). Hun sa at alt så fint ut, men kommenterte på at slimhinnen min var 10mm, så da kom jeg nok til å få mensen veldig snart. Prøvde å regne meg frem til når forrige mens var siden jeg ikke har fulgt noe særlig med på syklusen min de siste 2 månedene, og kom frem til at jeg skal få mensen rundt den 16. som vil si at jeg er rundt 10-12 dpo? Forrige mens var 11-16. mai. Og syklusen min varierer fra 32-34 dager. Dro etter timen hos gynekologen å kjøpte en Clearblue digital som viser pluss eller minus. Den var negativ. Skulle jo tro den ville vært positiv om jeg er gravid, ettersom den er mer følsom en stripsene fra Normal. Idag tok jeg 2 nye strips fra normal på morgenen, og en av dem hadde en svak strek? og den andre negativ. Skjønner ingenting. Ville vel blitt mørkere når etter 48 timer. Flere som har opplevd lignende? Er det bare skyggestreker jeg ser. Hvordan skal jeg tolke dette? Forsøkte å legge til bilder men får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå