Gjest AskoBosch Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Har kjøpt oss Asko tørketrommel. Tenkte å sette den oppå vaskemaskinen - som er en Bosch. Men festeanordningen som fulgte med Asko'en passet ikke overens med skruehullene på Bosch'en. Hva gjør vi nå da? Hadde jo tenkt å ha dem oppå hverandre for å spare plass?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 *liste meg ut av tråden* Trodde du mente sånn søyle under vaskeservanten jeg...
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Har Whirlpool vaskemaskin og Bosc tørketrommel. Står oppå uten å være skrudd fast. Funker bra det.
Nella Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Får kjøpt noen gummiknotter på elbutikker (sikkert clas olson også). en knott i hvert hjørne og alt er ok.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Her står bare tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Har aldri vært noe problem.
Gjest Lea Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Ho sde fleste el-kjedene får du kjøpt "rammer" i standardstørrelse som legger oppå vaskemaskinen, slik at trommelen får litt støtte. Det går som regel fint å sette trommelen rett oppå vaskemaskinen også, men da bør du passe på at den står helt i vater op gulvet.
Gjest AskoBosch Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 Ho sde fleste el-kjedene får du kjøpt "rammer" i standardstørrelse som legger oppå vaskemaskinen, slik at trommelen får litt støtte. Det går som regel fint å sette trommelen rett oppå vaskemaskinen også, men da bør du passe på at den står helt i vater op gulvet. ← Takk for tipset, tror jeg skal se om jeg finner noe sånt. Har prøvekjørt søyla ikveld, vaskemaskinen rister en del så kanskje best med litt mere støtte. Er redd for at vaskemaskinen skal flytte seg litt på golvet, og det skrår jo ned mot sluken....
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Min vaskemaskin rister en del ved sentrifugering, men med en tung tørketrommel på toppen så flytter den seg ikke, Både vaskemaskin og tørketrommel står på gummiknotter.
Nella Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Du må vatre maskinen din også før du setter i gang om du ikke har gjort det. Da hopper den mindre. Og ta ut transportsikringene, men det regner jeg med du fikk beskjed om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå