Gå til innhold

Vanlig å bli sår i øynene av sæd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde noe her som aldri har skjedd før, klarte sprute meg selv i øye, og ble raskt rød og sår, er dette vanlig, og hvor lenge varer det?

Håper virkelig ikke jeg må til legen for å forklare hva som har skjedd.. 

Anonymkode: 31897...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja..

Anonymkode: 207b2...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Det går over! Jar ofte fått en sprut i øyet, når gubben spruter på magen min (ikke alltid lett for han å beregne trykket). Det svir, og blir litt rød, men vasker bort og så er jeg straks good to go.

Anonymkode: c75d4...a4c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det. Er jo haugevis av små potensiele liv som prøver å grave seg inn i øyeeplet dit i håp om å bli den utvalgte :)

Anonymkode: 82e55...157

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Sæd skal ikke i øyet… Jeg har en gang møtt ei som fikk syfilis-infeksjon i øynene som følge av sprut som kom i øyet. Permanent ødelagt syn som følge av det. 
Og at folk tør å tillate det på ons, er mer enn jeg kan begripe. 

Anonymkode: 9d504...d60

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sæd skal ikke i øyet… Jeg har en gang møtt ei som fikk syfilis-infeksjon i øynene som følge av sprut som kom i øyet. Permanent ødelagt syn som følge av det. 

Jeg siktet ikke akkurat bevisst på øye da, har heller aldri sprutet noen i øynene, vet jo det ikke skal der. Men er litt bedre nå, så da går det nok bra 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, typen er ganske presis.

Anonymkode: fe5c7...386

Skrevet

Normalt så trenger du ikke å dra til legen pga. sæd i øynene. Jeg ville skylt med kaldt vann og øyedråper.

Skrevet

Det har skjedd noen ganger for meg også. Jeg burde jo lukke øynene når de kommer, men så er det moro å se hvordan de pumper ut også. Spesielt når man har teasa og edga den lenge.  

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er en episode Klovn om dette. Eller mulig en del av en av filmene. :D 

Anonymkode: 5418d...0be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tror det er en episode Klovn om dette. Eller mulig en del av en av filmene. :D 

Anonymkode: 5418d...0be

Det hadde ikke overrasket meg😅 Men skjønner virkelig ikke hvordan jeg fikk det til, selv ikke alene klarer jeg sikte, og verste var at jeg hadde på meg briller, og det kom på magisk vis over brillene og rett i øyet uten å treffe brillene, skulle ikke vært mulig.

Men alt bra igjen nå, ble bare stresset når svaret fra google krisemaksimerte dette 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare vill gjetting fra min side, men kanskje de (som blir sprutet i øynene på ons) ikke er/var klar over at man kan få syfilis på øyet... 

Jeg visste ikke at det var mulig.

Ikke at jeg trenger å bekymre meg da, heldigvis 😊

Anonymkode: e18cd...daf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bare vill gjetting fra min side, men kanskje de (som blir sprutet i øynene på ons) ikke er/var klar over at man kan få syfilis på øyet... 

Jeg visste ikke at det var mulig.

Ikke at jeg trenger å bekymre meg da, heldigvis 😊

Anonymkode: e18cd...daf

Du kan få klamydia på øyet også. Det er mange som går med det uoppdaget, så sjansen for å smitte seg selv i øyet er der, selv om den er minimal. 

Anonymkode: b0480...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...