AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Ble sammen med en nyskilt mann for litt mindre enn et år siden. Eks kona hadde fått ny type når vi startet dette. Det ble slutt mellom henne og typen og kort tid etter dumper kjæresten meg 😩 Han forsikret meg om at han var ferdig med eks kona da deres ekteskap ikke var bra. Her sitter jeg da, helt knust... Det verste er at jeg sitter som en håpløs fjott og håper han skal angre seg og komme tilbake. For et tragisk menneske jeg er!! Anonymkode: 7509f...ee9
Diezel Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Du var kanskje det selv om det ikke var intensjonen hans - kanskje han trodde han var ferdig og så plutselig kom det følelser tilbake..
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Ts her.. jeg er 100% sikker på at han aldri vil gå tilbake til eksen da hun var utro flere ganger. Likevel... Anonymkode: 7509f...ee9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Hmm…. Dette høres ikke helt ut som å være til fordel for deg nei. Jeg har vært på motsatt side, der eksen har avsluttet sitt rebound og gått tilbake til meg, etter at jeg hadde endt mitt nye forhold. Ikke ukjent dette. Stor stor risk å rote seg borti noen som har nylig gjennomgått et brudd, spesielt når den personen er den som har blitt vraket. Anonymkode: f0312...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå