Mardina Skrevet 15. juni 2023 #21 Del Skrevet 15. juni 2023 Langt hår 😊 Er nå 44 og kommer aldri til å klippe meg kort. Trives med mitt halvlange hår 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #22 Del Skrevet 15. juni 2023 skreppamedleppa skrev (10 timer siden): Jeg synes det er veldig kjipt og traust at det er blitt så smale rammer for hår og frisyrer. Kvinner skal ha langt hår, dermed basta. Det blir litt sånn; kvinner skal gå med kjole, kvinner skal jobbe i omsorgsyrker... Jeg ser mange kvinner med langt hår som jeg synes er fine og jeg ser mange kvinner med kort hår som kler det og ser nydelig ut. Jeg er ikke av den oppfatning at alle kvinner ser best ut med langt hår. Og jeg er også av den oppfatning at det ofte blir litt kjedelig og koneaktig. Og det er litt trist at vi som samfunn har bevegde oss inn i en tid med smalere rammer for hårlengde på kvinner, jeg har skrevet det før og jeg sier det igjen: for meg så er denne tvangstanken at kvinner skal ha langt hår litt sekt aktig som mormonerene med sine lange kjoler og langt hår. Jeg synes mange kvinner får frem ansiktet mer frem med kort hår, er selvsagt ikke alle som kler kort hår og derfor er jeg fan av individuelle lengder og frisyrer som med klær og snitt: ikke alle kler alt. Men mange kommer mer frem med kort hår og kler det best Hvis man er tynn og pen kan kort hår være fint, men helt ærlig synes jeg de fleste som en pene med kort hår ville vært enda penene med langt. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Langt som i skulderlangt. Langt nedover ryggen blir ofte formløst, "hengete" og huldrete. Sjelden kledelig. Anonymkode: d7f57...8fc Hvem sier at langt hår betyr langt løst hår? Lang, tjukk flette er det fineste jeg vet. Ser at flere har nevnt at langt hår drar ansiktet nedover. Knute, oppsatt hår, høy flette eller hestehale, alt dette drar tvert i mot ansiktet oppover. Men klart er fletta på tjukkelse med en lillefinger er det ikke så fint at den henger ned til korsryggen. En som har så tynt hår har neppe pent hår uansett, men det ville jeg nok fått for noe halvlangt oppklippet kanskje - vet ikke. Synes veldig synd på de som har sånt hår. Anonymkode: a3733...31e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #23 Del Skrevet 15. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det samme tenker eg. Dei som har eit veldig vakkert ansikt er ofte nydelege med kort hår! Anonymkode: 1afac...26b Med enda finere med langt Anonymkode: f7cb7...08b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. juni 2023 #24 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis man er tynn og pen kan kort hår være fint, men helt ærlig synes jeg de fleste som en pene med kort hår ville vært enda penene med langt. Hvem sier at langt hår betyr langt løst hår? Lang, tjukk flette er det fineste jeg vet. Anonymkode: a3733...31e Da får vi være enig i å være uenig 😉 For jeg synes mange med langt går ville vært mye penere med kort hår. Så smaken er vel som baken her også. Men det er veldig ensformig å mene at alle mennesker kler en type lengde men det er dog min mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #25 Del Skrevet 15. juni 2023 Langt hår så klart. Synes ikke det ser bra ut når eldre damer som får mandige trekk i ansiktet på toppen av det klipper seg kort... Anonymkode: 5796f...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 17. juni 2023 #26 Del Skrevet 17. juni 2023 Nå er vel ikke kg representativt 😂 jeg har kort Bob, og jeg får veldig mange kommentarer fra kjente og fremmede jeg møter om hvor kul frisyre jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #27 Del Skrevet 17. juni 2023 Pene mennesker kler alt, men langt, sunt hår er alltid finest. Men så er det jo en gang sånn at også damer får tynnere hår med alderen, ikke bare menn. Det er bedre med kort hår dersom alternativet er langt hår og måne eller veldig store viker. Synes jeg. Anonymkode: 5006d...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #28 Del Skrevet 17. juni 2023 Det med å disse middelaldrende kvinner som velger å ha kort hår: når man kommer i overgangsalder så opplever mange å miste hår, og det blir tynt og tørt. Det er mye mer kledelig å klippe det kort enn å ha noen pistrete rottehaler nedover skuldrene. Er du så heldig å ha tjukt hår - vis det gjerne frem med langt hår. Svarer for voksne kvinner. Unge slipper unna med alt. Men tynt langt hår er ikke kledelig uansett alder. Anonymkode: 6d9a9...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 17. juni 2023 #29 Del Skrevet 17. juni 2023 Det man trives med er alltid finest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 17. juni 2023 #30 Del Skrevet 17. juni 2023 Jeg tenker at det må bli det personen føler seg mest komfortabel med mener nå jeg da. Men jeg vil si fra min side så synes jeg at langt hår er best.... men det er fordi jeg også har det. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 18. juni 2023 #31 Del Skrevet 18. juni 2023 Langt hår er generelt finest (på kvinner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 18. juni 2023 #32 Del Skrevet 18. juni 2023 Vil si 99% av alle kvinner ser best ut med langt hår, til nedforbi kragebenet. Det aller verste er voksne damer over 40 som klipper seg kortere enn øreflippen. Det aller peneste generelt, synes jeg, er hår i en V eller U som stopper midt på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 18. juni 2023 #33 Del Skrevet 18. juni 2023 Kanskje jeg har en aldri så liten fetish der. Tenner sterkt på damer med cuttingfrisyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #34 Del Skrevet 18. juni 2023 Miss91 skrev (På 17.6.2023 den 7.47): Nå er vel ikke kg representativt 😂 jeg har kort Bob, og jeg får veldig mange kommentarer fra kjente og fremmede jeg møter om hvor kul frisyre jeg har Er det kvinner eller menn som kommenterer? Det er kanskje en forskjell der? Anonymkode: a4023...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #35 Del Skrevet 18. juni 2023 Det er opp til hver enkelt, hva de selv liker og kler best 😊 Personlig syns jeg langt hår ikke er særlig pent når det ikke blir stelt og klipt ofte nok. Spesielt når det blir veldig langt… ikke noe som er mere trist enn de som ikke skifter frisyre på flere 10 år, absolutt skal holde på det lange pistrete tørre håret sitt. Selv klippet jeg av meg det lange håret for 2 år siden. Myten med at folk ikke liker kort hår på kvinner har ikke jeg opplevd mye av, heller stikk motsatt. Aldri fått mere komplimenter og oppmerksomhet før, av begge kjønn i alle aldrer. Kjente som ukjente, etter jeg klippet meg kort 😊 Anonymkode: 814f4...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 18. juni 2023 #36 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det kvinner eller menn som kommenterer? Det er kanskje en forskjell der? Anonymkode: a4023...e29 ca 50/50 fordeling av kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 18. juni 2023 #37 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er opp til hver enkelt, hva de selv liker og kler best 😊 Personlig syns jeg langt hår ikke er særlig pent når det ikke blir stelt og klipt ofte nok. Spesielt når det blir veldig langt… ikke noe som er mere trist enn de som ikke skifter frisyre på flere 10 år, absolutt skal holde på det lange pistrete tørre håret sitt. Selv klippet jeg av meg det lange håret for 2 år siden. Myten med at folk ikke liker kort hår på kvinner har ikke jeg opplevd mye av, heller stikk motsatt. Aldri fått mere komplimenter og oppmerksomhet før, av begge kjønn i alle aldrer. Kjente som ukjente, etter jeg klippet meg kort 😊 Anonymkode: 814f4...47a det er også min opplevelse etter at jeg fikk kort bob. Kvinner og menn i alle aldre kommenterer hvor kul sveis jeg har 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå