Gå til innhold

Handelsbanken-kunder: Er dere fornøyde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hilsen Akademikerne-medlem som nå er DB-kunde. Appen kan i alle fall ikke bli stort dårligere enn DBs app. 🤣

Anonymkode: 04d01...6f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha hatt noen annen bank enn Handelsbanken, men er fornøyd med app uten at jeg har noe å sammenligne med. De er også gode på kundeservice, får alltid raskt svar og det er enkelt å forhandle ned renten hvis man kan vise til lavere rente andre steder.

De har dårlige fordeler på kredittkortet sitt, og ikke den beste innskuddsrenten da. 

Anonymkode: e69b7...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er fornøyd. Fikk for øvrig mail i dag om at de skal oppgradere nettbanken neste år. Men den funker fint til mitt bruk.

Anonymkode: b142f...711

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke gadd å flytte over fra DNB til Danske Bank da avtalen ble endret sist! Har hatt bedre rente i DNB enn den som Danske reklamerer med for A+, nettbank/mobilbank er bra, bedriftsbanken likeså, jeg har spart mye penger på Supertilbud og synes de har greie fordeler ellers med DNB Saga. Ikke minst så har jeg en lokal kontaktperson i banken som har gjort det utrolig smidig og effektivt å gå gjennom blant annet prosessen med boligkjøp/-salg - vedkommende er alltid tilgjengelig på telefon eller epost, gir kontante svar og info, og ordner opp. 

Handelsbanken må ha meget gode vilkår for at det skal bli aktuelt å bytte, særlig når man ser hvordan det gikk med avtalen hos Danske Bank etter kun få år. Så lenge man ikke kan beholde kontonummer o.l. ved bankbytte er det jo litt jobb med det også. Og nei, jeg gidder ikke å styre med å ha flere ulike banker og prøve å plukke fordeler fra de forskjellige. 

Anonymkode: 4baf0...5ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handelsbanken litt mot min vilje (gidder ikke å forklare), er fornøyd med min personlige rådgiver men synes nettbanken er komplett dritt sammenlignet med dnb sin. Rentebetingelser er dog noe bedre og de er ikke like raske med å sette opp renter som det dnb er.

Anonymkode: fc693...144

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er så glad for at jeg ikke gadd å flytte over fra DNB til Danske Bank da avtalen ble endret sist! Har hatt bedre rente i DNB enn den som Danske reklamerer med for A+, nettbank/mobilbank er bra, bedriftsbanken likeså, jeg har spart mye penger på Supertilbud og synes de har greie fordeler ellers med DNB Saga. Ikke minst så har jeg en lokal kontaktperson i banken som har gjort det utrolig smidig og effektivt å gå gjennom blant annet prosessen med boligkjøp/-salg - vedkommende er alltid tilgjengelig på telefon eller epost, gir kontante svar og info, og ordner opp. 

Handelsbanken må ha meget gode vilkår for at det skal bli aktuelt å bytte, særlig når man ser hvordan det gikk med avtalen hos Danske Bank etter kun få år. Så lenge man ikke kan beholde kontonummer o.l. ved bankbytte er det jo litt jobb med det også. Og nei, jeg gidder ikke å styre med å ha flere ulike banker og prøve å plukke fordeler fra de forskjellige. 

Nå har Danske Bank hatt Akademikerne avtalen i 8 år da, syns ikke det er så få år jeg 😅

Anonymkode: 64851...0f9

AnonymBruker
Skrevet

Appen er latterlig dårlig, rådgiver er prima. Gode vilkår. Vurderer likevel bytte pga den utrolig dårlige appløsningen. Internettsiden er ikke mye bedre. 

Anonymkode: a6570...476

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 5.47):

Vi hadde meget dårlig erfaring med DNB. Vi måtte hele tiden følge opp at renta var tilsvarende Akademikerne-avtalen, de satte den til stadighet opp (eller lot være å sette den ned), selv om vi hadde fått lovnad om rente tilsvarende DBs avtale. Aldri DNB igjen! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Appen er latterlig dårlig, rådgiver er prima. Gode vilkår. Vurderer likevel bytte pga den utrolig dårlige appløsningen. Internettsiden er ikke mye bedre. 

Anonymkode: a6570...476

Det skal visstnok komme nye digitale løsninger mot slutten av året. Uansett kan det vel ikke bli verre enn DBs app og nettbank! 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde Handelsbanken noen år, inntil ifjor, pga de ga meg høyere lån enn den banken som jeg hadde tidligere (skulle kjøpe ny leilighet). Etter utallige forsøk på å få avtale med min kunderådgiver i Handelsbanken, ga jeg opp og bytta ifjor. 

Anonymkode: 96118...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...