Buck Skrevet 14. juni 2023 #41 Del Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Så vi som ikke hadde på Test hadde da alle grunner til å tro at dette var ekte 😲 Det var det som var poenget. Å teste selve nødsystemet. Hjelper ikke å teste testløsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juni 2023 #42 Del Skrevet 14. juni 2023 Buck skrev (Akkurat nå): Det var det som var poenget. Å teste selve nødsystemet. Hjelper ikke å teste testløsningen. Må være jævlig for ukrainere som har flyktet til Norge og så får de sånn alarm da 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 14. juni 2023 #43 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg fikk varsel nøyaktig kl 12:00, jeg er en av de utvalgte! 🥳🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 14. juni 2023 #44 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg fikk heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. juni 2023 #45 Del Skrevet 14. juni 2023 Test av Nødvarsel (nodvarsel.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 14. juni 2023 #46 Del Skrevet 14. juni 2023 Her var det kun tekst, ingen lyd. Hadde jeg ikke hatt mobilen rett foran nesa, ville jeg ikke ha fått det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. juni 2023 #47 Del Skrevet 14. juni 2023 Påkrevd skrev (1 time siden): Oooog…..der! var klokka 12.10. Fortsatt stille som en østers. I am not among the chosen ones😄 Gjett om det kommer konspi-teorier rundt dette snart😂 Jeg fikk varsel på jobbtelefonen, men ikke på privattelefonen. Hvis de skal velge noen få utvalgte burde de i det minste være konsekvent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 14. juni 2023 #48 Del Skrevet 14. juni 2023 Ardwinna skrev (5 minutter siden): Jeg fikk varsel på jobbtelefonen, men ikke på privattelefonen. Hvis de skal velge noen få utvalgte burde de i det minste være konsekvent! Glitch in the matrix. Det skjer av og til😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. juni 2023 #49 Del Skrevet 14. juni 2023 Perfume skrev (1 time siden): Fant feilen tror jeg.. Det sto på i stillinger av nødvarsel at test ikke var "på"... Doh... Aaaah, takk for oppklaringen! Jeg sjekket innstillinger og fant ut at det samme gjaldt min telefon... Visste ikke at det fantes en sånn innstilling. Heldigvis var "nødvarsel" slått på i hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 14. juni 2023 #50 Del Skrevet 14. juni 2023 Her fikk jeg varsel på to telefoner og smartklokken, så det fungerte som det skulle. Har for øvrig en Samsung telefon med Telenor-abonnement, en Motorola-telefon med Telia-abonnement og en Android smartklokke fra Garmin. Ulte og tutet i alle kanaler 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå