Perfume Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Hørte flere rundt meg få den nå, men ikke jeg og mannen. Vi har Telia... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enterprises Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 1 minutt siden, Perfume said: Hørte flere rundt meg få den nå, men ikke jeg og mannen. Vi har Telia... natural selection 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2023 Enterprises skrev (Akkurat nå): natural selection Takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMinus Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 Man kan vel få det frem til 12:10. Ingen her i familien har fått heller (3 mobiler). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 Perfume skrev (2 minutter siden): Hørte flere rundt meg få den nå, men ikke jeg og mannen. Vi har Telia... ikke et kvekk fra min telefon heller. Satser på fred fremover. Ellers er jeg fucked😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 14. juni 2023 #6 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Vi har fått, men de sender ut til kl 12:10, så kan enda skje. Og husk at det er en test da, om de registrerer at mange ikke får så jobber de sikkert med å fikse opp. Leste at de skal teste i februar igjen og. Endret 14. juni 2023 av Chailatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni_me Skrevet 14. juni 2023 #7 Del Skrevet 14. juni 2023 Har også telia og fikk det øyeblikkelig, så er iallefall ikke telia sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2023 #8 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg har heller ikke fått Enterprises skrev (3 minutter siden): natural selection Tenkte akkurat det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. juni 2023 #9 Del Skrevet 14. juni 2023 Enterprises skrev (3 minutter siden): natural selection Det er Den Dype Staten som velger sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 14. juni 2023 #10 Del Skrevet 14. juni 2023 Oooog…..der! var klokka 12.10. Fortsatt stille som en østers. I am not among the chosen ones😄 Gjett om det kommer konspi-teorier rundt dette snart😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni 2023 #11 Del Skrevet 14. juni 2023 Du har sikkert for gammelt operativsystem. Jeg har iPhone og fikk heller ikke varsel og det er fordi jeg er så treig med å oppdatere tlf og har eldre iOS enn iOS 16.2. Jeg har 15.2.1. Har ikke oppdatert telefonen siden den var ny i fjor Vet jeg bør gjøre det, men orker ikke, gidder ikke 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 14. juni 2023 Påkrevd skrev (Akkurat nå): Oooog…..der! var klokka 12.10. Fortsatt stille som en østers. I am not among the chosen ones😄 Gjett om det kommer konspi-teorier rundt dette snart😂 😂😂 Det gjør det sikkert ja! Var visst ikke blant de prioriterte her gitt.. Ikke en eneste av min familie 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 14. juni 2023 #13 Del Skrevet 14. juni 2023 Må man ha 4G på? Jeg har ikke fått noe varsel. Og har ikke datatrafikk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) jukkapalme skrev (1 minutt siden): Du har sikkert for gammelt operativsystem. Jeg har iPhone og fikk heller ikke varsel og det er fordi jeg er så treig med å oppdatere tlf og har eldre iOS enn iOS 16.2. Jeg har 15.2.1. Har ikke oppdatert telefonen siden den var ny i fjor Vet jeg bør gjøre det, men orker ikke, gidder ikke 😂 Oppdaterte siste i går eller dagen før.. Har samsung s22 ultra. Endret 14. juni 2023 av Perfume 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni 2023 #15 Del Skrevet 14. juni 2023 Perfume skrev (Akkurat nå): Oppdaterte siste i går eller dagen før.. Har samsung s22 ultra. Hmmm, da har nok ting ikke gått helt etter planen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. juni 2023 #16 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg har Android 8, så forventa ikke så mye larm fra min - og det stemte bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 14. juni 2023 #17 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg har hatt tre runder med varsling. Har Fjordkraft abonnement. De har inngått avtale med Telia om bruk av deres nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 14. juni 2023 #18 Del Skrevet 14. juni 2023 På jobben her fikk ingen med iPhone varsel, jeg fikk varsel men uten lyd, andre igjen fikk varsel med lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. juni 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 14. juni 2023 Fant feilen tror jeg.. Det sto på i stillinger av nødvarsel at test ikke var "på"... Doh... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 14. juni 2023 #20 Del Skrevet 14. juni 2023 Tenker at hvis det er mange som ikke får, men som har gjort alt "riktig" (nyere tlf, oppdatert system osv), så er det sikkert noen i andre enden som klør seg i hodet og prøver å utbedre feilen til neste test 😅 Tror de skal teste neste februar og juni? Også vet vi jo at flere land som har dette systemet har bommet noen ganger. Var det ikke Hawaii som fikk en feilmelding engang hvor en uheldig sjel utløste alarmen og folk fikk beskjed om at en missil var på vei? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå