AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Jeg er slank og normalvektig, men aldri utviklet pupper. Har minste størrelsen som er. Bhen blir ikke fyllt. Dette tærer på selvtilliten min. Alle i familien har store bryster. Anonymkode: d80aa...dbd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Genetikk. Man trenger ikke arve pupper. Anonymkode: cef94...348 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Samme grunn som at jeg ikke fikk helt rette tenner, tenker jeg. Ut fra tittelen hørtes det nesten ut som det er joe alle skal ha i perioder av livet. Anonymkode: 40c3c...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Genetikk. Man trenger ikke arve pupper. Anonymkode: cef94...348 Ja akkurat, genetikk. Både på fars og morssiden har de store pupper, men jeg har det ikke! Som jeg skrev i tråden... 🙄 Anonymkode: d80aa...dbd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Sånn er livet. Noen får, andre får ikke. Noen kjøper større pupper, og andre betaler for å få mindre. Anonymkode: 5e26b...68d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 Jeg fikk store pupper allerede som 10 åring, å det var ikke bare bare det heller 🤮 Anonymkode: c0211...da4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja akkurat, genetikk. Både på fars og morssiden har de store pupper, men jeg har det ikke! Som jeg skrev i tråden... 🙄 Anonymkode: d80aa...dbd Da har ikke du arvet akkurat de genene da. Jeg har store pupper, men det er ikke sånn at jeg da automatisk er strålende fornøyd med meg selv eller livet, og at alt er uproblematisk. Jeg tror mange av oss har en tendens til å henge seg opp i den ene tingen vi ikke har, og tenke «hadde jeg bare fått det, DA hadde jeg blitt lykkelig». Jeg tenker også det om visse ting, men i realiteten er det ikke sånn. Vi må jobbe med mindset - hvordan være tilfreds med det du har og sånn du er, her og nå? Du kan aldri bli perfekt uansett, så det vil alltid være noe som mangler… Anonymkode: a33b0...f98 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 Hvis man er slank har man som oftest ikke store bryster, men feit derimot har man det. Anonymkode: 1c27b...b8e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja akkurat, genetikk. Både på fars og morssiden har de store pupper, men jeg har det ikke! Som jeg skrev i tråden... 🙄 Anonymkode: d80aa...dbd Som jeg skrev så trenger man ikke arve pupper. Det er allikevel genene dine som bestemmer størrelsen. Du har bare ikke arvet store-pupper-genet. Anonymkode: cef94...348
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #10 Skrevet 14. juni 2023 Kvinnene i mine familie har store pupper, jeg har ikke det. Men sånn er det, vi arver litt forskjellig. Jeg bryr meg ikke nok til å ta silikon, men det er absolutt et alternativ. Anonymkode: 060ef...b2d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #11 Skrevet 14. juni 2023 Har du barn? Jeg var lei meg i åresvis fordi jeg aldri fikk pupper, selv om min mor har enorme pupper og min søster måtte ha brystreduksjon fordi de var for store. MEN, ifbm svangerskap og amming kom puppene mine gitt! Nå har jeg bh str 75H! Klager ikke på for små pupper lenger 😂 Anonymkode: bf186...364
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #12 Skrevet 14. juni 2023 Jeg kjenner to som opererte fordi de var plaget med ryggen pga brystene. Ryggsmerter neitakk. Tenkte også slik som deg før, men endret seg. Har små bryster selv. Jo eldre jeg ble, jo flere fordeler så jeg. Har en venninnensom må sove (!) med BH fordi brystene er så store og de blir svette om hun sover uten. Jeg kan gå uten BH under kjoler uten at det blir vulgært. Flere ganger venninner med store bryst har klaget over at de ikke kan bruke enkelte typer kjoler, fordi puppene får hele oppmerksomheten. Jeg slipper at folk ser på puppene mine og ikke i øynene mine. Jeg kan finne billige BH'er lettere. Sove på magen uten å få vondt i brystene. Løpe fort uten at brystene gynger selvi sportsbh. Anonymkode: a36d6...174
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #13 Skrevet 14. juni 2023 Pupper er fine uansett hvilken størrelse. Men de aller fleste får mye større pupper når de blir gravid, så bare få barn så ordner det seg. Anonymkode: df1c9...0ef
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #14 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis man er slank har man som oftest ikke store bryster, men feit derimot har man det. Anonymkode: 1c27b...b8e Jeg er ikke feit, men har størrelse 80G i str, naturlig. Bruker alt fra S til M i klær alt etter som hvor man kjøper det 😉 Anonymkode: c0211...da4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå