AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #61 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjøpt myke sandaler fra adidas og happyflopps til bonus hennish, lurer på hva hen foretrekker når hen skal bruke de på hennish små føtter. Blir nok adidas adilette 😄 Anonymkode: 23fe9...a68 Hæ? Anonymkode: dacdd...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #62 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg har fått helvetesild under foten, og det eneste jeg klarer å gå med er happy flops med tynne sokker inni. Anonymkode: dacdd...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #63 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 0.48): Så fint at du støtter Kina og dermed indirekte russland. 👏👏👏 Anonymkode: f731f...99d Ja, for det gjør ikke du i skrivende stund ved å bruke mobilen? Eller tror du elektroniske komponenter lages i fair trade fabrikker i Europa? Anonymkode: aa510...f68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #64 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg fikk skikkelige hælsmerter av mine happyflops etter en ukes ferie hvor de ble mye brukt. Tok meg noen dager før jeg forsto at de var årsaken. Klarte ikke å tråkke ned på foten. På hardt underlag var det sykt vondt, i flopsene litt mindre vondt. Og jeg trodde derfor at de hjelp meg. Var ikke før jeg måtte gå i harde/vanlige sandaler i to dager på rad at jeg ble bedre i hælen. Aldri om jeg tar på meg de flopsene igjen. Anonymkode: 60368...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #65 Del Skrevet 28. juni 2023 Harryflops er grisestøgge sko! Minst like stygge som Crocs. Anonymkode: 646a9...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. juni 2023 #66 Del Skrevet 28. juni 2023 Nei, Happyflops skal jeg ikke ha 😄 Jeg holder meg til Crocs jeg 😁 Uten et snev av skam engang 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. juni 2023 #67 Del Skrevet 28. juni 2023 Halvparten av de Happyflopsbrukerne jeg ser rundt omkring burde åpenbart hatt noe annet på beina. Mulig de synes de ser kule og moderne ut, men det er bare forfra og ovenfra. Når man går bak noen ser man at fryktelig mange tråkker ned skoene veldig skeivt på innsiden av hælen. På enkelte er det så ille at selve fotsålen snart er på utsiden av skoen. Det ser så utrolig ustilig ut, og er det noe Happyflops ikke trenger, så er det hjelp til å se enda mer ustilig ut enn de allerede er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #68 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 21.15): Hvem er dere som trenger stadig nye plastikk-sko? Har aldri eid noen, og skjønner ikke hva jeg skal bruke dem til. Har et par birkenstock da, har hatt dem i sikkert 10 år og de er like fine. Er det samme bruksområde? Hvorfor ikke kjøpe ett par i ok kvalitet og holde seg til det? Anonymkode: 6392f...7c3 Jeg har også Birkenstocks, og er veldig fornøyd med dem. Er flink til å unngå plast i hverdagen, både når det gjelder emballasje, plastposer, etc. Likevel har jeg et par plastsko stående. Fikk dem i gave, men jeg er utrolig glad for at jeg har dem. Bor i en leilighet der det ikke er tak over inngangspartiet, og heller ikke plass til skohylle rett innenfor døra. De «pene» skoene mine står i et klesskap litt lenger inn i leiligheten, men plastskoene står fast utenfor døra i all slags vær. Når jeg bare skal raskt ut med søpla eller hente posten, kan jeg bare kjippe på meg plastsandalene. Synes ikke at man skal utelukke at slike sandaler er praktiske i noen situasjoner. Hvem vil ødelegge de pene skinnsandalene sine på stranda eller ute i regnet? Selv synes jeg at happyflops er utrolig stygge, og de er sannsynligvis ikke produsert under etiske forhold. Mine plastsko er av typen Sleepers, og de er visstnok etisk produsert. Synes at de er fine også, og de ser helt nye ut etter to sesongers bruk. Er egentlig enig med deg at man ikke trenger «stadig nye» plastsko, og at man bør kjøpe kvalitet når man kan. Men de har sine bruksområder. Anonymkode: b16c3...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå