AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 "Alle" har jo kjøpt dem, og jeg fikk som sagt mine i dag, også var dem nesten for små😏 Men har dere kjøpt dem?😊 Er det innafor å bruke dem ute?😆 Anonymkode: 40bdb...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Litt skuffa jeg. Jeg trodde dette var et skikkelig firma siden så mange influensere snakker om dem, men viser seg det bare er droppshipping fra Kina. Så skuffa Anonymkode: 9e06a...e07 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 Sto at det skulle være som å gå på fløyel, bare tull. Mine er kjempeharde, de går rett i søpla. Anonymkode: 7e474...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Del Skrevet 14. juni 2023 De er helt ok, ikke noe spesielle sko spør du meg. Grusen setter seg fast under sålen, men ellers kan man fint bruke de ut ja. Anonymkode: 210ee...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sto at det skulle være som å gå på fløyel, bare tull. Mine er kjempeharde, de går rett i søpla. Anonymkode: 7e474...ab7 Harde er de ikke… men de gnisser litt mot huden så jeg får antydning til gnagesår. Anonymkode: 210ee...2fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Del Skrevet 14. juni 2023 Har hatt mine i flere mnd. Helt grei å gå med, men betviler at de er særlig ergonomisk. Gnager ikke, og bruker de kun inne. Men særlig vakre er de jo ikke Anonymkode: 80ce6...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg likte ikke mine, så kasta de. Ikke gode å gå i. Føler meg lurt av de som har reklamert og anbefalt disse Anonymkode: 3eba7...7e8 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexandra.1 Skrevet 14. juni 2023 #8 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg kjøpte 3 par, 2 par til meg og et par til sønnen. Ingen av oss likte de. De var lette å selge, ble kvitt alle tre parene på 5 minutter. Veldig oppskrytt. Men hadde jeg likt de, hadde jeg brukt de fram og tilbake til stranda o.l. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Del Skrevet 14. juni 2023 De ser ut som en blanding av Crocs og flippflopper, ingen av delene er strengt tatt egnet til å bruke i offentligheten -så nei, ville ikke brukt de ute. Men så har jeg ikke kjøpt de heller da. Anonymkode: d509f...af8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #10 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): "Alle" har jo kjøpt dem, og jeg fikk som sagt mine i dag, også var dem nesten for små😏 Men har dere kjøpt dem?😊 Er det innafor å bruke dem ute?😆 Anonymkode: 40bdb...49f Har ikke kjøpt de -kjøper ikke ting som bli massepusha av influencere som bare reklamerer for å reklamere, lite tillitsvekkende og troverdigheten stuper -for meg har sånt motsatt effekt. Anonymkode: 01f87...834 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #11 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Litt skuffa jeg. Jeg trodde dette var et skikkelig firma siden så mange influensere snakker om dem, men viser seg det bare er droppshipping fra Kina. Så skuffa Anonymkode: 9e06a...e07 Ja, random influencere er jo kjent for å være såååå sannferdige 🙄 Anonymkode: 9c7fd...443 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #12 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Harde er de ikke… men de gnisser litt mot huden så jeg får antydning til gnagesår. Anonymkode: 210ee...2fe Mine var i alle fall harde. Sto noe om at det var som å gå på skyer, så jeg ble veldig skuffa. Anonymkode: 7e474...ab7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 14. juni 2023 #13 Del Skrevet 14. juni 2023 Altså, Nike har levert slippers som er utrolig myke i en årrekke, og som er like digge som godt dempede sko. Er dette første gangen dere hører om slippers som ikke er steinharde? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2023 #14 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg kjøpte et par i fjor men den ene er litt for trang så jeg kan ikke gå langt på de. Har nok en fot som er bredere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #15 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg skjønner virkelig ikke at folk kjøper de skoa, en SER jo på utformingen at de virkelig ikke er bra å bruke. De treffer på nesten alle punkt over hva som er frarådet å bruke. Spesielt om en har fot eller ryggproblemer som de lyver om å fikse. Anonymkode: 2cf5e...ce1 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #16 Del Skrevet 14. juni 2023 Så rart.. mine er helt utrolig myke og gode og gå i. Kan det være ulike produsenter? Mine er litt smale, så burde nok ha gått opp en størrelse. Men å gå med de ute? Vel, blir som en over sier- det er som med Crocs, jeg ville ikke ha gått ute med det heller (hvis jeg hadde hatt noen 😉) Anonymkode: d374e...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #17 Del Skrevet 14. juni 2023 jeg har kjøpt 2 par, ikke fornøyd, de er i samme str, men er veldig ulike i str. Og den får foten min til å gå innover, så ikke gode sko for meg hvertfall. Anonymkode: 6b711...e6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #18 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mine var i alle fall harde. Sto noe om at det var som å gå på skyer, så jeg ble veldig skuffa. Anonymkode: 7e474...ab7 Du kan ha vært uheldig og bestilt kopi. Mine er veldig myke, og er som reklamen sier. Anonymkode: c3164...e2c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #19 Del Skrevet 14. juni 2023 Mine er myke og gode og er i riktig størrelse. Jeg bruker de inne og på terassen, og av og til i bilen. Skal garantert bruke de på camping i sommer. Anonymkode: c3164...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #20 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke kjøpt de -kjøper ikke ting som bli massepusha av influencere som bare reklamerer for å reklamere, lite tillitsvekkende og troverdigheten stuper -for meg har sånt motsatt effekt. Anonymkode: 01f87...834 Har egentlig ikke sett på influecere, men bekjente og andre på fb, snap, insta og sånt😅 Min mor var faktisk den første og jeg hennes kjentes gode ut, så da bestilte jeg😆😅 Reign skrev (2 minutter siden): Altså, Nike har levert slippers som er utrolig myke i en årrekke, og som er like digge som godt dempede sko. Er dette første gangen dere hører om slippers som ikke er steinharde? Har du link til sånne slippers?😊 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg har kjøpt 2 par, ikke fornøyd, de er i samme str, men er veldig ulike i str. Og den får foten min til å gå innover, så ikke gode sko for meg hvertfall. Anonymkode: 6b711...e6b Samme her! Jeg bestilte et par til mannen, og to til meg, det ene paret er for trang, men det andre passer bedre🤔 Men ingen av dem er like myke som min mor sine, mulig fordi jeg har endel str mindre🤷♀️ Anonymkode: 40bdb...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå