Gå til innhold

Partytelt tilkoblet huset

Bianca

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Skal ha selskapet hjemme, men ser at jeg egentlig trenger mer plass. Vi kan tåle trangt, men det blir muligens for trangt nå.

Vi har en terrasse som er tilkoblet stua med dobbeltdører, som hadde vært genialt å kunne benytte. Men dette blir i november, så i utgangspunktet kan jeg ikke bruke terrassen. Jeg har lett og lett på nett etter en type partytelt med oppvarming som kan "kobles på" huset, altså uten at det blir et glippe mellom som gjør at kald luft siger inn. Litt ala telt til campingvogn, bare større og mer fancy. Hadde vært fint å kunne utvide stua på den måten. Finner ingenting...

Noen som har erfaringer eller tips som kan være til hjelp? :)

Tar også gjerne i mot tips til lyddemping! Har erfart at det blir enormt med støy når vi har mange gjester hjemme hos oss, selv om vi har bilder på veggene og nok med møbler... Vurderer å henge et fint (velur?)stoff på veggene og pynte med lyslenker osv. Men hører gjerne hva dere evt planlegger/har gjort som funker!

(Legger ved et bilde som ligner huset vårt, sånn at det går an å visualisere seg hva jeg tenker)

Lykkebo3_refbygg_web.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei lokale. Det blir enklere og billigere.

Sikkert mulig å få til det du dkisser, men det blir kostbart.

Anonymkode: 4fdcd...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lei lokale. Det blir enklere og billigere.

Sikkert mulig å få til det du dkisser, men det blir kostbart.

Anonymkode: 4fdcd...0aa

Hehe, ja godt tips! Det er i utgangspunktet ikke aktuelt, derfor vil jeg utforske denne muligheten før vi evt endrer planer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...