Gå til innhold

Sende hademelding til barnets favorittansatt i barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det rart å sende melding på Facebook til barnets favorittansatt på avdelingen? Han skal videre på storbarn og den ansatte har nå tatt ferie. Følte vi ikke rakk å si ordentlig hade, god ferie og takk for alt😊

Anonymkode: 215dc...e08

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser dere ikke den ansatte etter sommeren? Hvis den fortsatt jobber i barnehagen.

Anonymkode: 260d3...30b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sant, personen skal på en annen avdeling så vi treffes sikkert tilfeldig en dag 😊

AnonymBruker
Skrevet

Bare koselig tenker jeg. 

Anonymkode: aca51...c78

Skrevet

Hvis dere ikke allerede er venner på Facebook ville jeg tenkt at det ikke er greit. Uansett ser dere vel den ansatte etter sommerferie, h*n jobber jo i samme barnehage, bare på en annen avdeling så det går an å stikke innom bare for å si skikkelig ha det. :) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt det etter ferien hvis den ansatte fortsatt skal jobbe der, bare i en annen avdeling.

Anonymkode: 2017b...ab0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skriv heller et hyggelig kort og lever i barnehagen, så kommer det til rett person.

Anonymkode: 800f3...bfa

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er rart å kontakte folk i private kanaler vedrørende jobb 

Anonymkode: 4cef2...57e

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville heller ha skrevet et kort og lagt i postkassa ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med barn i kulturskole, og kan syns det er litt rart når foreldre til elever legger meg til på facebook. Det er mer vanlig at de sender en sms, evt. messenger eller en e-post. Det er veldig hyggelig å få sånne koselige meldinger ala « god jul» eller «takk for i år, ønsker deg en god sommer». 

Anonymkode: af545...0c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei,

Er det rart å sende melding på Facebook til barnets favorittansatt på avdelingen? Han skal videre på storbarn og den ansatte har nå tatt ferie. Følte vi ikke rakk å si ordentlig hade, god ferie og takk for alt😊

Ansatte i bhg får ikke være venner på Facebook med foreldre, så jeg ville unngått det. Det er bedre å levere et kort eller en liten oppmerksomhet etter ferien. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes selv det er viktig å skille jobb og privat, så Facebook-meldinger synes jeg ikke er greit. Det blir for personlig og jeg ville synes det var ubehagelig.

Anonymkode: 1ba10...2cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det er rart å kontakte folk i private kanaler vedrørende jobb 

Anonymkode: 4cef2...57e

Dette. Jeg jobbet i en jobb hvor jeg hadde mye kontakt med folk tidligere, og jeg satte ikke pris på meldinger på mine private kanaler. Da visste jeg at enten så er jeg kjip å avviser meldingen, eller så godkjenner jeg den, så vet jeg at den andre personen til en hver tid kan se når jeg er aktiv (grønt merke på bildet til personen inne i messenger) osv. Liker ikke helt den tanken, mtp at dette egentlig ikke er folk jeg kjenner godt, bare 'en av mange'. 

Jeg syns dog det var veldig koselig om folk kom innom arbeidsplassen for å slå av en prat, eller gav kort, da. :)

Anonymkode: fab3c...d34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å få meldinger fra fremmede ang jobb mens jeg er på ferie, så jeg støtter folks råd om å gi kort etter ferien.

Anonymkode: 1076a...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...