AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Hei. Har søkt AAP. Blitt innkalt til et møte med min veileder og fastlege, hva kan jeg forvente av et slikt møte? Hva skjer der? Anonymkode: 6562b...1d8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Har søkt AAP. Blitt innkalt til et møte med min veileder og fastlege, hva kan jeg forvente av et slikt møte? Hva skjer der? Anonymkode: 6562b...1d8 Jeg hadde et slikt møte. Fastlegen oppdaterte om min helsetilstand og hvordan utviklingen hadde vært den siste tiden og så pratet vi bare litt rundt tiden fremover og eventuelle tiltak. Gikk veldig fint. Anonymkode: 6d9e3...a8c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde et slikt møte. Fastlegen oppdaterte om min helsetilstand og hvordan utviklingen hadde vært den siste tiden og så pratet vi bare litt rundt tiden fremover og eventuelle tiltak. Gikk veldig fint. Anonymkode: 6d9e3...a8c Hmmm... Uff, redd det blir bortkasta tid for begge de, da fastlegen min har permisjon og vikaren er en mye mer "happy go lucky"-type.... Så har ikke orket å dra til han. Hmm, men får tenke litt på det. Anonymkode: 6562b...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå