AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Ved hvilke temperaturer er det greit å bruke? Nå har vi noen solfylte dager her med litt over 20 grader utpå dagen (hvis sola er borte er d ikke særlig varmt, og på morgenen har det ikke vært kjempevarmt). Er det for varmt utpå dagen da eller? Mitt barn har settet hengende i garderoben i bhg, samt shortser. Men jeg ser at han bare har på de buksene han kommer til bhg med, når jeg skal hente han. De er da veldig møkkete, sandete og plaggene kan være misfarget bakpå rumpa og på knærne etter vask. Er det ikke bedre med bare den overtrekksbuksa når de er ute? Bleie under bare.. Eller blir det klamt etc? Hun i kassen der jeg kjøpte den sa at hennes unger bruker settet på sommeren, når sitter i sandkassa og at vanlige klær kan bli ødelagt. Men kanskje hun mente mer typisk sommer som ikke er så varm, mer overskyet osv. Anonymkode: e56db...b6a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Jeg vil tro det blir alt for varmt. Det deilige med sommeren er jo å slippe å bruke tid i garderoben, bare hoppe i skoene og løpe ut å leke... 🙂 Anonymkode: 50c43...8c4 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg vil tro det blir alt for varmt. Det deilige med sommeren er jo å slippe å bruke tid i garderoben, bare hoppe i skoene og løpe ut å leke... 🙂 Anonymkode: 50c43...8c4 Så vår og høst er mer riktig tid for det settet? Føler meg litt lurt av hun i butikken, steindyrt var settet og. Men det hadde nylig kommet i butikk da, tenker de egentlig høst allerede kanskje... Anonymkode: e56db...b6a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Jeg ville sett for meg at dette var det man trakk utenpå vanlig bukse og genser en dag det blåste litt, og kanskje duskregnet litt. Altså, når du som voksen ville tatt på deg jakka utenpå når du skulle ut. Ikke det du vil kle på ungen din når det er full sommertemperatur, for å leke i sandkassa i barnehagen. Da er det mer enn nok med tynn bukse. Men sikkert fint når været blir litt kaldere og mer overskyet. (Eller om du bor mer langs kysten, der det blåser mer og barna trenger vindtett litt oftere. ) Anonymkode: db7cc...262 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så vår og høst er mer riktig tid for det settet? Føler meg litt lurt av hun i butikken, steindyrt var settet og. Men det hadde nylig kommet i butikk da, tenker de egentlig høst allerede kanskje... Anonymkode: e56db...b6a Settet koster 600 kr, så steindyrt er vel å ta i. Da har du et flott sett til kjølige sommerdager/kvelder og til høsten. Anonymkode: a371b...efc 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 800kr der jeg kjøpte det. Ca dobbelt så dyrt som jeg vanligvis ville brukt. Har andre overtrekksklær som funker fint vår, høst, dårlige sommerdager, så dette settet er jo unødvendig. Anonymkode: e56db...b6a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Har brukt det mye til mitt barn, men mest vår og høst. Kanskje jakka litt om sommeren, men jeg vil ikke betegne det som et rent sommersett egentlig. Anonymkode: 2d6f9...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå