AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Er litt bekymret. Min eks jobber mye og er lite hjemme. Barnet har ikke egen seng, rommet hans har hull i veggen. Barnet sover på rom til far og far sover på stua. Barnet er nå hos meg i nesten to uker (har 50%) og sier at han ikke vil til far. Vil være her. Far er litt oppfarende og autorativ type oppdager, mens jeg møter på følelser og er dermed mer nær barnet. Normalt? Anonymkode: e6bc9...05f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Nei. Far må ta seg sammen. Kan du høre med far om han synes det er ok at gutten din er mer hos deg? Anonymkode: 3d27d...280
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Hvordan type hjem har man når man har hull i veggen? Hva arbeider far med? Er han etnisk norsk og hva innbefatter en streng oppdrager? Kan man forklare at han bør pusse opp rommet og gi han en time hos noen som kan forklare han hvordan barn bør behandles? Anonymkode: 37db9...895
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Vel far har og kan fikse det. Det er sånn at du kan se rett inn i veggen. Det bare mangler noen deler på veggen. Far er leder og godt lønnet. Han bare "har ikke tid" tror jeg det er lavt nede på prioritet. Tenkte på det i dag i bilen, på hvordan rommet til sønnen hans er sånn, og så har han flott og god seng til seg selv og flott kontor til seg selv som han har fikset opp siden jobb og hobby er pri en der. Ellers er stedet flott det, men forfaller. Virker ikke som han tenker over at det er barndommen til sønnen hans. 🤷♀️ Jeg har ymtet frempå men far er ikke typen som tar til seg noe av det jeg (eller hans familie) sier. Tror ikke noen tør å si noe. Han er en "hard" mann. Anonymkode: e6bc9...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå