Gå til innhold

Får ikke ruter appen til å virke, får ikke tatt bussen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min gutt på 13 får ikke installert denne da den bare går i feil. Bussen nekter cash og kort, hva gjør en da?

Jeg får ikke kjørt pga jobben.

Anonymkode: 081de...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkedykker

Vanlig praksis i vår bussvirksomhet er at de som har trøbbel med appen får gå gratis ombord. Men det kommer nok og mye an på bussjåføren du møter. Noen sjåfører liker å utøve den lille makten de har. 

Endret av Lykkedykker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper billett på Narvesen eller hos ruter (Trafikanten)

Anonymkode: 9bf2a...2f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

RuterBillett funker ikke lenger, tror jeg  den som heter bare Ruter funker. I hvertfall hos meg. Likte den gamle, men måtte installere den nye nå. Kan det være problemet?

Anonymkode: 2c8cc...dc1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vy-appen. Får kjøpt ruter billet i den.

Anonymkode: 639ab...ddf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket at mobilen har siste oppdatering? Har du prøvd å slå den av og på? Er du sikker på at det er riktig app du prøver å laste ned? Den med hvit bakgrunn som bare heter Ruter er den som skal brukes fremover, ikke den med rød bakgrunn som heter ruter billett. 

Endret av Rosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosi skrev (39 minutter siden):

Har du sjekket at mobilen har siste oppdatering? Har du prøvd å slå den av og på? Er du sikker på at det er riktig app du prøver å laste ned? Den med hvit bakgrunn som bare heter Ruter er den som skal brukes fremover, ikke den med rød bakgrunn som heter ruter billett. 

Er riktig. Søstra klarte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er riktig. Søstra klarte det.

Er lagring på mobilen full da kanskje. Eller er den for gammel til å klare appen. Du kan bruke andre apper til å kjøpe billett for ruter reiser, feks Vy, står flere på Ruters nettsider. Evt om søsteren skal ta buss sammen han så kan hun kjøpe billett for begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min gutt på 13 får ikke installert denne da den bare går i feil. Bussen nekter cash og kort, hva gjør en da?

Slipp kr på gulvet å gå å sett deg.

Anonymkode: 8f881...12b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har akkurat fått ny app, så det er nok fordi dere forsøker å installere den gamle. 

Anonymkode: bb0a7...0fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lykkedykker skrev (3 timer siden):

Vanlig praksis i vår bussvirksomhet er at de som har trøbbel med appen får gå gratis ombord. Men det kommer nok og mye an på bussjåføren du møter. Noen sjåfører liker å utøve den lille makten de har. 

Det gjør de IKKE her. Ikke engang da problemet var helt og holdent hos Brakar.

Jeg kjøpte billett nå i juni som jeg sendte til min sønn, som vanlig hver måned. Han lastet ned ny billett på vei til bussen, men fikk feilmelding. Han fikk da ikke gå på bussen… Til tross for at han alltid har billett og tar buss hver dag.

Jeg ringte brakar som sa de hadde problemer med å laste nye billetter den dagen. Han kom altså likevel ikke med bussen. 

Anonymkode: 41dc2...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjør de IKKE her. Ikke engang da problemet var helt og holdent hos Brakar.

Jeg kjøpte billett nå i juni som jeg sendte til min sønn, som vanlig hver måned. Han lastet ned ny billett på vei til bussen, men fikk feilmelding. Han fikk da ikke gå på bussen… Til tross for at han alltid har billett og tar buss hver dag.

Jeg ringte brakar som sa de hadde problemer med å laste nye billetter den dagen. Han kom altså likevel ikke med bussen. 

Anonymkode: 41dc2...d2a

Ett umulig system eller mangel på system!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får ganske ofte opp at appen ikke kan vise billetten min akkurat nå. Spent på hva som skjer ved kontroll i slike tilfeller. 

Anonymkode: bdc40...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...