AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Så var det på'an igjen 🫣 Ny runde med min FWB. 100% selvvalgt (igjen). Jeg (og han) klarer ikke å la hverandre gå helt og holdent. Det er ikke noe forhold, jeg er jo klar over det...men dem kjemien altså! Tror også spenningen i det gjør det ekstra pirrende, man vet jo aldri hvor mange måneder/år det "varer" denne gangen. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, jeg vet jo alle fakta 😅 Men hva et det som gjør at to personer kan være tiltrekt av hverandre i nesten 20 år? Anonymkode: cb25f...006
GrønnNellik68 Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så var det på'an igjen 🫣 Ny runde med min FWB. 100% selvvalgt (igjen). Jeg (og han) klarer ikke å la hverandre gå helt og holdent. Det er ikke noe forhold, jeg er jo klar over det...men dem kjemien altså! Tror også spenningen i det gjør det ekstra pirrende, man vet jo aldri hvor mange måneder/år det "varer" denne gangen. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, jeg vet jo alle fakta 😅 Men hva et det som gjør at to personer kan være tiltrekt av hverandre i nesten 20 år? Anonymkode: cb25f...006 Spesiell kjemi en aldri finner med noen andre så er det lett å søke tilbake til hverandre. Det andre er at det er lettere å ha sex med noen man er sexuelt tiltrukket av og som man kjenner godt. Det er mer spennende sex med en man vet hva står for og man slipper å navigere seg igjennom sexfikserte menn bli kjent med noen ny. Sånt tar tid. Og et evig ork hvis man ikke elsker å gå på dates Endret 14. juni 2023 av GrønnNellik68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå