AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Vi har datet en stund og nærmer oss eksklusive. Hen har hele veien vært bastant på at hen ikke prater med andre eller treffer andre. Her om dagen fant jeg ut at hen holdt på med andre lell. Hen nektet ved konfrontasjonen. Jeg ble fortvilet. Etter en stund kom vedkommende og sa at hen trodde aldri jeg kunne være med en slik som hen. Og at alle andre gjør sånt har mange en snakker med på si. St hen hadde dårlig selvtillit, ble bedratt og hadde behov å prate med andre itf jeg gikk for jeg var for bra for hen osv Jeg gav hen grønt lyst at hen kan snakke med andre mens vi datet men lell løy vedkommende. Hen la seg flat, beklaget og gråt. Men føler det at vedkomande løy er liksom så utrolig barnslig når begge er langt over 40 åra. Hva tenker dere? Anonymkode: f0ec9...847 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Ikke verdt å satse på denne personen. Ulojalitet og brutt tillit allerede Anonymkode: c8af6...c00 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Jeg valgte å ikke lese pga "hen". Anonymkode: d3297...690 19 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Inverto skrev (18 minutter siden): St og lell? Hva betyr dette? At lell=tross Anonymkode: f0ec9...847
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi har datet en stund og nærmer oss eksklusive. Hen har hele veien vært bastant på at hen ikke prater med andre eller treffer andre. Her om dagen fant jeg ut at hen holdt på med andre lell. Hen nektet ved konfrontasjonen. Jeg ble fortvilet. Etter en stund kom vedkommende og sa at hen trodde aldri jeg kunne være med en slik som hen. Og at alle andre gjør sånt har mange en snakker med på si. St hen hadde dårlig selvtillit, ble bedratt og hadde behov å prate med andre itf jeg gikk for jeg var for bra for hen osv Jeg gav hen grønt lyst at hen kan snakke med andre mens vi datet men lell løy vedkommende. Hen la seg flat, beklaget og gråt. Men føler det at vedkomande løy er liksom så utrolig barnslig når begge er langt over 40 åra. Hva tenker dere? Anonymkode: f0ec9...847 Det er ikke mindre enn 11 "hen" i selve innlegget i tillegg til ett "hen" i overskriften; tro meg - det skader virkelig ikke å si "han" eller "hun", særlig når dere begge er i 40-årene. Anonymkode: 38c7f...30d 20 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke mindre enn 11 "hen" i selve innlegget i tillegg til ett "hen" i overskriften; tro meg - det skader virkelig ikke å si "han" eller "hun", særlig når dere begge er i 40-årene. Anonymkode: 38c7f...30d Skader heller ikke at dere kommer over dette og enten skrolle videre eller svare 😉 Get a life! Anonymkode: f0ec9...847 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke mindre enn 11 "hen" i selve innlegget i tillegg til ett "hen" i overskriften; tro meg - det skader virkelig ikke å si "han" eller "hun", særlig når dere begge er i 40-årene. Anonymkode: 38c7f...30d Enig. Fryktelig tungt å lese. Man er allerede anonym her, bak bruker og ab kode. Anonymkode: 08343...63e 11 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skader heller ikke at dere kommer over dette og enten skrolle videre eller svare 😉 Get a life! Anonymkode: f0ec9...847 Hvordan skal man kunne svare på et innlegg som nærmest er uleselig på grunn av "hen" her og "hen" der ...? Hvis du forventer seriøse svar, er det en stor fordel å skrive et seriøst innlegg, ikke et virvar av "hen" og mystiske forkortelser. Anonymkode: 38c7f...30d 12 3
Mousj Skrevet 14. juni 2023 #10 Skrevet 14. juni 2023 Det blir et "nei" fra meg og. 40 åringer som skal surre, hyle, gråte og "holde på med andre" Hva slags miljø er dette egentlig? Og hva ER poenget med "hen"? Du er jo allerede anonym? 7 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #11 Skrevet 14. juni 2023 Enig med andre her. Hva er poenget med «hen»? Var litt irriterende å lese så mange hen faktisk. Det ble verre når alderen ble nevnt. Men, 40år+ som lyver, gråter. Hmmm. Tenk nøye du Anonymkode: e2e04...cf4 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #12 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke mindre enn 11 "hen" i selve innlegget i tillegg til ett "hen" i overskriften; tro meg - det skader virkelig ikke å si "han" eller "hun", særlig når dere begge er i 40-årene. Anonymkode: 38c7f...30d Det er da opp til enhver som er TS å forfatte sitt innlegg slik vedkommende ønsker. Jeg applauderer bruken av hen i dette tilfellet da det retter fokuset mer på hva vedkommende har gjort i stedet for at vi får den evinnelige kjønnspolariseringen med kvinner og menn i hver sin skyttergrav. Samtidig kan det tenkes at TS også gjør dette av respekt overfor hen, som for alt vi vet kan identifisere seg som ikke-binær. Når det gjelder selve HI, så leser jeg denne personen som høyst usikker hva selvfølelse og selvbilde innen dating kommer av. Mennesker gjør idiotiske ting noen ganger, spesielt når det kommer til kjærlighet. Slik jeg forstår, har ikke hen gjort annet enn å snakke med andre. Og du har åpenbart noe for vedkommende siden du skriver dere nærmet dere eksklusivitet? Da begynner man å kjenne hverandre godt, og en slik ubalanse i styrkeforholdet burde være synlig. Jeg unnskylder ikke vedkommende, men jeg skjønner da jeg selv har vært i lignende situasjon. Jeg ville snakket med hen, gravd litt i hva vedkommende bærer med seg av ballast og hvis ønskelig å fortsette, sørge for at hen føler på mer trygghet enn opptil dette punkt i relasjonen deres. Anonymkode: 24e64...e63 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #13 Skrevet 14. juni 2023 Ha ha ha🤣 Den unnskyldningen fikk meg til å le høyt! Han må prate med andre fordi DU var for bra🤣 Ikke si du faller for sånt! Det der var den tynneste suppa noen gang servert! He is just not into you. Anonymkode: a97fc...970 3
Hippogriff Skrevet 14. juni 2023 #14 Skrevet 14. juni 2023 Jeg tenker også at dette var tynt. Han snakker med/treffer andre bak ryggen din «fordi du er for bra»? Og det er jo en helt unødvendig løgn, for han hadde jo lov fra deg? Så hva i all verden var poenget med løgnen? Det er jo å lyve bare for å lyve? Og når han blir tatt, så er det tårer og selvmedlidenhet og å skylde på at du er «for bra»? Og den samme gamle «alle andre gjør det»? Jeg skjønner ikke poenget med denne løgnen. Hvorfor lyve? Gjøre seg upålitelig helt uten grunn? Føler du dette er en person du kan stole på framover da? Og vil du greie det? 1
Gjest Refreng Skrevet 14. juni 2023 #15 Skrevet 14. juni 2023 (endret) Han løy om at han pratet med andre, og han lyver også om hvorfor han gjorde det. Aldri tro på løgnere når de skal fortelle deg hvorfor de lyver. Selvsagt lyver de om det også. Endret 14. juni 2023 av Refreng
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #17 Skrevet 14. juni 2023 I forhold til bruken av hen i innlegget så kan det jo hende at personen identifiserer seg som en engelsk høns. Og om dette er en mann eller dame er likegyldig. Svaret burde bli det samme. Jeg forsto ikke av innlegget om hen hadde bare snakket med andre mennesker, gått på date eller vært seksuelt involvert med andre. For meg hadde dette blitt for mye drama og jeg hadde nok sagt til hen. "ja, du har rett. Jeg er for godt til deg. Hade" Anonymkode: 12fad...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #18 Skrevet 14. juni 2023 Her tenker jeg du har truffet en manipulerende mann/kvinne. Selvfølgelig er det ikke derfor h*n holder på med andre, det er fordi h*n er egoistisk, uærlig og mangler respekt for deg at h*n gjør det. H*n pakker det inn i gode ord sånn at h*n får vridd sympatien over på seg selv og fokuset vekk fra sin bedritne oppførsel. Kroneksempel på manipulasjon. Anonymkode: 34bb4...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #19 Skrevet 14. juni 2023 HAN er ikke interessert i deg. Anonymkode: b01af...280 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #20 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har datet en stund og nærmer oss eksklusive. Hen har hele veien vært bastant på at hen ikke prater med andre eller treffer andre. Her om dagen fant jeg ut at hen holdt på med andre lell. Hen nektet ved konfrontasjonen. Jeg ble fortvilet. Etter en stund kom vedkommende og sa at hen trodde aldri jeg kunne være med en slik som hen. Og at alle andre gjør sånt har mange en snakker med på si. St hen hadde dårlig selvtillit, ble bedratt og hadde behov å prate med andre itf jeg gikk for jeg var for bra for hen osv Jeg gav hen grønt lyst at hen kan snakke med andre mens vi datet men lell løy vedkommende. Hen la seg flat, beklaget og gråt. Men føler det at vedkomande løy er liksom så utrolig barnslig når begge er langt over 40 åra. Hva tenker dere? Anonymkode: f0ec9...847 Ler og ler, det finnes all slags psykiske problemer der ute. Og nå er det liksom din feil at vedkommende søker bekreftelse og oppmerksomhet andre steder, du er for bra og du løy sikkert. Jeg hadde takket for meg og avsluttet. Dette er en person som kommer til å være utro med alle som gir den noe. Anonymkode: 49d16...70d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå