Gå til innhold

Gjestebok!

monja

Anbefalte innlegg

Hadde dere som er gifte gjestebok gjestene skrev i når de kom? Jeg fikk et tips av ei venninne som gifta seg i sommer ang gjestebok. De tok polaroidbilde av alle gjestene etterhvert som de kom, og så fikk de skrive en hilsen under bildet. Dette synes jeg var en kjempeide så sånn blir det til oss også - selv om polaroidfilm koster flesk. Skal noen av dere som skal gifte dere ha gjestebok? Hvordan har dere tenkt å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en gjestebok som lå ute i kirken under vielsen også la vi den ut i lokalet senere! Veldig koslig å lese mange flotte ord i ettertid! Anbefales!

(Hadde forresten ikke polaroidkamera)

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal og ha gjestealbum med bilder, men uten polaroidkamera. Jeg har skrevet i dagboken min om det, så jeg kopierer bare derfra!

"Albumet har svarte ark og dette skal vi bruke som "gjestealbum" på bryllupsdagen. Vi kommer til å få noen til å ta bilder av alle gjestene hver for seg/parvis el.l. Alle bildene taes med svart/hvitt film. Så kommer dette albumet til å ligge framme og der skal alle sammen skrive en liten hilsen. Vi kommer til å ha et felt i hvor de kan skrive på, og legger og fram en sølvpenn.

Feks; vi tar bilde av en tante og onkel sammen. De skriver så en hilsen i albumet vårt, der hvor vi, på forhånd, har markert med en post-it lapp el.l at bilde av de skal stå. Så får vi fremkalt bildene, setter de inn i albumet rett over hilsenen, og VIPS! Alle gjestene med hilsen fra alle sammen! Skikkelig gøy for oss å ha til senere!"

Synes det er en utrolig gøy idé å ha gjestealbum! Gøy for både brudeparet og andre å se i etter at dagen er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idak (ikke innlogget)

Jeg har kjøpt et håndlaget fotoalbum og gjestebok som matcher jeg.

Det er i nydelig hvit sateng, pyntet med blonder og perler. Med litt rosa på - som er vår farge.

Albumet skal jeg sette inn de private bildene i, mens i gjesteboken skal vi sette inn bilder og håper alle vil skrive en hilsen her.

Syns det er litt stilig å ha det i samme stilen.

Jeg har også bestilt noen rammer til å henge på veggen og noen stående i samme dekor.

Alt sammen via RanneiH.

Gleder meg sååååååå til våren !!

idak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde gjestebok i bryllupet vårt. Vi hadde riktignok ikke bilder i den, men de hilsnene vi fikk var kjempekoselige. Det er et kjempefint og morsomt minne som varer! Anbefaler virkelig å ha en gjestebok, med eller uten bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en eller annen her inne som postet en melding om dette. De hadde laget et "kjærlighetstre" på følgende måte:

Ha en fin "kvist" med grener på. Lag hjerter i flere farver og ha f.eks. monogram på den ene siden og plass til hilsen på den andre. Så kan gjestene skrive en hilsen og henge hjertet opp på treet (ha tråd i hjertet på forhånd!). Så blir det en dekorativ måte å skrive hilsen på, som man etterpå kan lime inn i album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gjestebok som gjestene skrev i, og vi hadde noen som tok bilder av alle gjestene med digitalt kamera. Disse bildene har jeg bestilt papirbilder av, og nå skal de limes inn i gjesteboka. Gjestene var klar over dette, så de har satt av plass til bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte kjøpe en fin bok, en slik i resirkulert papir som jeg kan bruke til dette formålet, har også lyst å få tak i et polaroidkamera etter å ha lest innleggene her, det høres ut som en god idé!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Det kan forresten være en god ide å eventuelt sende en slik bok rundt middagsbordet slik at folk kan skrive der. På den måten får man flere til å skrive i en slik bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...