AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Var på en fin date med en jeg følte kunne ha potensiale. Han virket å være nervøs, men det var vi begge to. Da vi skulle skille lag ga han meg en klem og sa 'elsker deg Kristin vi snakkes'. Mitt navn er ikke i nærheten av det navnet, og han beklaget seg det var av gammel vane. Nå vet jeg ikke om jeg skal takke ja til ny date eller ikke. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0d2c6...eef
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Blåttvann skrev (Akkurat nå): Dette var første date sa du? Ja Anonymkode: 0d2c6...eef
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Rødt flagg at han sier han elsker noen han bare dater uansett. Anonymkode: 63280...a10 13
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Psyko. Ingen elsker noen etter en date. Hadde blokket han overalt Anonymkode: a1627...9ca 9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Det var navnet på eks kona der av gammel vane. Vet ikke om jeg burde gi dette en date til, eller om det her er en som ikke er over eks kona Anonymkode: 0d2c6...eef 1
Blåttvann Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja Anonymkode: 0d2c6...eef Altså, hvor nytt er bruddet med exen hvis han sier "elsker deg exen" når dere avslutter daten fordi det er så vanlig for han? Eller er han i det hele tatt singel? Jeg tror jeg hadde slitt litt med å forholde meg til noen som bare kastet ut "jeg elsker deg" så enkelt uansett. For meg betyr ordene mye og er ikke noe man bare slenger rundt seg sånn. 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var navnet på eks kona der av gammel vane. Vet ikke om jeg burde gi dette en date til, eller om det her er en som ikke er over eks kona Anonymkode: 0d2c6...eef Hva tror du? Svaret er åpenbart Anonymkode: a1627...9ca
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var på en fin date med en jeg følte kunne ha potensiale. Han virket å være nervøs, men det var vi begge to. Da vi skulle skille lag ga han meg en klem og sa 'elsker deg Kristin vi snakkes'. Mitt navn er ikke i nærheten av det navnet, og han beklaget seg det var av gammel vane. Nå vet jeg ikke om jeg skal takke ja til ny date eller ikke. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0d2c6...eef Rødt flagg at han sier «elsker deg» så kjapt etter dere møttes. Er han nylig singel? Anonymkode: 07632...d2b
Blåjojo Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Gammel vane med å si noe sånt når man tar farvel, tipper jeg. Vært på nippet til å gjøre det samme selv noen ganger, så skjønner at det kan skje. Er menneskelig å glippe! Heller tvilsomt at han mente at han elsker deg. Endret 13. juni 2023 av Blåjojo 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 Hva tenker du er det største problemet ? At han sa feil navn eller «jeg elsker deg» på første date ? Jeg vil si begge deler. Anonymkode: ea9e1...76b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var navnet på eks kona der av gammel vane. Vet ikke om jeg burde gi dette en date til, eller om det her er en som ikke er over eks kona Anonymkode: 0d2c6...eef Du kan gi deg med å trolle. Anonymkode: aa5aa...7f3
Rødstrupa Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Var på en fin date med en jeg følte kunne ha potensiale. Han virket å være nervøs, men det var vi begge to. Da vi skulle skille lag ga han meg en klem og sa 'elsker deg Kristin vi snakkes'. Mitt navn er ikke i nærheten av det navnet, og han beklaget seg det var av gammel vane. Nå vet jeg ikke om jeg skal takke ja til ny date eller ikke. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0d2c6...eef Slutt å undervurder oss 🧌🧌🧌🧌
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #14 Skrevet 13. juni 2023 Han har vært singel i 7 måneder og jeg i 4 år. Min første date på 1 år. Vi er i 40 årene og jeg tror ikke han møter andre damer. Jeg håper det kun var en gammel vane og at han er åpen for noe nytt Anonymkode: 0d2c6...eef 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #15 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tenker du er det største problemet ? At han sa feil navn eller «jeg elsker deg» på første date ? Jeg vil si begge deler. Anonymkode: ea9e1...76b Mange kan si feil navn, særlig etter langvarige forhold. Men at han sier «jeg elsker deg» av gammel vane, er så absolutt veldig spesielt. Anonymkode: eeecf...949 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #16 Skrevet 13. juni 2023 Beklager misforståelsen i hoved innlegget, jeg tror ikke han ville si elsker deg på første date, jeg vil gjerne høre andres meninger rundt dette om han er over eks kona eller ikke Anonymkode: 0d2c6...eef
Paneera Skrevet 13. juni 2023 #17 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja Anonymkode: 0d2c6...eef Ikke normalt å si at man elsker noen etter så kort bekjentskap…
norw Skrevet 14. juni 2023 #18 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Psyko. Ingen elsker noen etter en date. Hadde blokket han overalt Anonymkode: a1627...9ca Man kan spørre seg om hva som er mest psyko. Jeg elsker deg og feil navn, eller å kalle folk psyko og blokkere. 1
Maskinfører Skrevet 14. juni 2023 #19 Skrevet 14. juni 2023 Kanskje han så en eks i deg eller noe i den dur,n og kalte deg Kristin at han tenkte tilbake på noe gjorde noe i samme gata når jeg var med ei bekjent jente hun skulle på morens grav hun og broren var alene (faren var ute av bilde de visste ikke en gang hvem han var) for meg var det flaut hun var kun en bekjent men jeg holdt rundt henne og trøstet henne når hun knakk sammen på graven på samme vis som jeg gjorde med hun jeg var sammen med som hadde mistet sin bestemor og trøstet henne på graven så flau har jeg aldri vært jeg var stum hele kvelden
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #20 Skrevet 14. juni 2023 Maskinfører skrev (8 timer siden): Kanskje han så en eks i deg eller noe i den dur,n og kalte deg Kristin at han tenkte tilbake på noe gjorde noe i samme gata når jeg var med ei bekjent jente hun skulle på morens grav hun og broren var alene (faren var ute av bilde de visste ikke en gang hvem han var) for meg var det flaut hun var kun en bekjent men jeg holdt rundt henne og trøstet henne når hun knakk sammen på graven på samme vis som jeg gjorde med hun jeg var sammen med som hadde mistet sin bestemor og trøstet henne på graven så flau har jeg aldri vært jeg var stum hele kvelden Hva skjedde med punktum, komma, stor bokstav, setningsoppbygging og rettskriving? Blir helt svimmel. Anonymkode: e38dc...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå