AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Tror det rådet som funker minst er: «Slapp helt av, ta det helt med ro, kjærligheten kommer av seg selv». Så kom gjerne med råd! Anonymkode: c2c3f...cf8
Gjest Inverto Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Haha, jeg tror jeg vet hvem du er! Jeg snakket selv om anuptafobi her et par dager siden og husker det var ei dame som sa at kommentaren min hadde gitt henne en opplysning Tro meg, jeg vet hvordan denne angsten er
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Du kan velge å skape deg et fullfilling liv på egenhånd eller gå i terapi Anonymkode: 17621...972
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan velge å skape deg et fullfilling liv på egenhånd eller gå i terapi Anonymkode: 17621...972 Eller velge å gå inn i det første forholdet jeg har mulighet til, altså ta den første mannen der det er gjensidig tiltrekning og at vi begge vil inn i et forhold. Jeg må ikke ha følelser for å ha kjæreste. Denne tråden ble for øvrig opprettet litt humoristisk som parodi på gynofobi-tråden. Men råd tas uansett i mot! Ts Anonymkode: c2c3f...cf8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Inverto skrev (7 timer siden): Haha, jeg tror jeg vet hvem du er! Jeg snakket selv om anuptafobi her et par dager siden og husker det var ei dame som sa at kommentaren min hadde gitt henne en opplysning Tro meg, jeg vet hvordan denne angsten er Jepp, det er meg 🤷🏼♀️ Kanskje jeg sender deg PM for å utveksle litt erfaringer Ts Anonymkode: c2c3f...cf8
Gjest Inverto Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jepp, det er meg 🤷🏼♀️ Kanskje jeg sender deg PM for å utveksle litt erfaringer Ts Anonymkode: c2c3f...cf8 Gjerne gjør det. Det kan være avlastende og bra å prate med noen som erfarer det samme. Kan hende jeg svarer sent, men bedre det enn aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå