Gå til innhold

venner med fordeler / følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

han jeg er med for tiden, er en mann jeg hadde likt forhold til når jeg var 16-18 år, er nå 25, og han er noen svært få år eldre. 

vi møttes for litt siden igjen, tilfeldigvis på byen (han var edru) og han tilbudte seg å kjøre meg hjem. da hang vi i 2-3 timer og mimret om før. han var veldig på at han savnet sexen, og veldig fort etter dette møtet så fant jeg ut at jeg ønsket å ta en recap. POENGET er at da vi gjorde dette før, så nektet han å kysse meg (ikke én gang på 2 år), og da vi møttes igjen den første kvelden så nevnte jeg for han at jeg hadde hengt meg opp i det, på en spøkefull måte. Han sa da at han fortsatt ikke kysset. Og de 4-5 første gangene vi møttes sa han nei til kyssing.
plutselig nå de to siste gangene, så får jeg kysse han. altså ikke bare ett kyss, full klining. nå blir jo jeg litt urolig for at han kanskje får følelser? jeg ønsker ikke noe forhold, men har sagt at jeg har et svakt punkt for akkurat han. men første gangen vi møttes igjen og hadde sex, så var vi enige om at det var en sterk seksuell kjemi, og er jo det jeg har ment med svakt punkt. 

kan selvfølgelig spørre han også, vil bare høre noen fra noen "nøytrale" før jeg eventuelt tar helt feil og står igjen uten en fwb ‘:)

Anonymkode: 26e83...302

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel bare vokst opp og sluttet å være redd for jentelus. Kyssing indikerer ikke følelser nødvendigvis 

Anonymkode: 53333...d40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har vel bare vokst opp og sluttet å være redd for jentelus. Kyssing indikerer ikke følelser nødvendigvis 

Anonymkode: 53333...d40

får virkelig håpe det.. ble bare så nervøs når han sa i dag at for han betydde kyss noe, det var mer intimt enn sex, og man skulle ikke kysse hvem som helst. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppfører han seg ellers da? Mulig kyss ikke er = følelser, men ville trådd forsiktig uansett hvis jeg var deg. Hvis du ikke ønsker forhold riktig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...