Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Er Kapphal og Lindex kjerring butikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 655a9...598

Skrevet

Masse fint begge steder!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, Lindex har fått masse fint syns jeg. Kappahl er ikke kjerring, men mere jalla kanskje. Sjeldent noe fint der utenom undertøy og badetøy 

Anonymkode: 0f2cd...edf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men ikke like kjerring som Zavanna. 

Anonymkode: 6d04e...fe9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

KAPPAHL! 

Anonymkode: 29667...24e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke 😊

• Liker 1
Skrevet

vel, både ja og nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heter det ikke KappAhl? Hvorfor skriver så mange kapphal? Syns begge butikker er kjerring, men Lindex har blitt litt bedre. Det måtte de vel for at folk skal gidde å handle der mer. 

Anonymkode: 6c50f...b20

• Liker 1
Skrevet

Nei, men det er billigbutikker og derfor litt forskjellig i kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk HM er verre. Ovesize gråblå bluser i glatt velour,beige blazere, dressbukser, glittertopper og lite formsydd. Lite farger for tiden. Når klær ikke er formsydd kler det verken slanke eller formfulle synes jeg. Akkurat nå for tiden synes jeg både Kappahl og Lindex er sprekere og mer fargerik enn HM 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (5 timer siden):

Jeg synes faktisk HM er verre. Ovesize gråblå bluser i glatt velour,beige blazere, dressbukser, glittertopper og lite formsydd. Lite farger for tiden. Når klær ikke er formsydd kler det verken slanke eller formfulle synes jeg. Akkurat nå for tiden synes jeg både Kappahl og Lindex er sprekere og mer fargerik enn HM 

Faktisk langt på vei enig. 

Anonymkode: dfb93...71c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Laraa skrev (5 timer siden):

Enig. HM har tapt seg så utrolig mye de siste 15-20 årene. Nå er det den siste butikken jeg går til, mens den var den første før. Enten er det utrolig kjedelig, eller helt merkelige såkalt 'moteplagg'. Og de fleste plagg bør være formsydd, mye mer kledelig for både små og store kropper.  Har ikke funnet noe der på mange år. Barneklær er de fortsatt nogenlunde brukbare på. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

?

Anonymkode: 655a9...598

Der handler man vel kun til barn? 🤷‍♀️

Anonymkode: d0134...5a0

AnonymBruker
Skrevet

KappAhl er litt traust, men «Zavanna med Z» er den ultimate kjerringstil-butikken..

Anonymkode: c83e7...923

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nja, litt kanskje.

Ikke helt Zavanna med Z liksom, det er ikke bestemors blomstrete kjoler, de har jo egentlig mye fint som bare er helt basic og mer eller mindre kjedelige klær. Jeg kjøpte en fin dressbukse på Lindex eller Kappahl for ikke lenge siden (jeg blander faktisk de to merker jeg nå). Utover basics, loungewear og undertøy så er de greie for litt sånn semi-konservative jobbantrekk, en helt streit genser liksom. 

Så det er ikke der man finner de sprekeste antrekkene, men det er jo ikke sånn helt kjærring heller.

Anonymkode: 02959...34d

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja. Men ikke like kjerring som Zavanna. 

Anonymkode: 6d04e...fe9

Dette🙈

Godt at smaken er som baken,delt i to😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Heter det ikke KappAhl? Hvorfor skriver så mange kapphal? Syns begge butikker er kjerring, men Lindex har blitt litt bedre. Det måtte de vel for at folk skal gidde å handle der mer. 

Anonymkode: 6c50f...b20

Fordi kg er full av dyslektikere. 

Anonymkode: 7b1cc...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Som 40 tenker jeg lindex har en del fint. Om det betyr at det er, eller ikke er, kjerring - det er uvisst 😆😆

Anonymkode: 67da8...6cd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes de er som mange andre butikker, det er litt av alt. Noe er kjerring, men også fine klær. 

Anonymkode: 407f8...ae1

AnonymBruker
Skrevet

Alle disse fast fashion-kjedene har både klær som er kjerring og klær som ikke er det. Jeg handler fra alle butikkene som er nevnt i denne tråden, men jeg tror de færreste ville karakterisert stilen min som kjerring. 

Anonymkode: fdbdc...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...