AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Sønnen min har da altså i dag klart å slette all lagringsdata fra vår PS4. Han var alene hjemme på ettermiddagen i dag, og skulle laste ned et spill som han ikke fikk lastet ned pga lite harddiskplass. Han fikk da den lyse ideen om å slette alt av lagring på PS4, for å gjøre mer plass. Altså er alt jeg har av spillagring fra jeg kjøpte maskinen i 2016 og frem til i dag borte. Er det noen som helst måtr å gjenopprette datalagringen på, eller må jeg bite i det sure eplet og innse at alt er borte? Anonymkode: 1c297...0c1
anon01 Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Om dere ikke har backup/skylagring, så er det ikke mulig å gjenopprette savegames.
newman01 Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Håper du har PS+ da. Det er vel eneste måten å få skylagring på den konsollen. Og da kan du hente ned alle data. Disken er kryptert og låst til én konsoll, det var ihvertfall slik på PS3, så etter en factory reset er alt borte.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Alt er borte. Enten hadde du måttet ha skylagring med PS+, eller hentet ut dataene med en minnepinne. Er det kun lagret lokalt er det tapt. Anonymkode: f0275...31d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Du får ikke igjen de slettede dataene men det er en fin mulighet til å oppgrader harddisken, PS4 har en treg og gammeldags snurredisk på 500 GB eller 1 TB. Det er enkelt å oppgradere til f.eks. en 2 TB eller 4 TB SSD og det vil gjøre konsollen en god del raskere, prisene på SSD er også gunstige om dagen Anonymkode: fe540...3a0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå