Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1194657.ece Uten å mane til borgervern her på KG, så tror jeg faktisk at jeg mener at en sånn overgriper fortjener dødsstraff.
Potetoline Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Uff, jeg må slutte å lese disse "fæle" sakene. Det fins ikke ord som beskriver hvor forferdelig dette er.. Også mot en stakkars liten baby.. Denne mannen skulle virkelig hatt dødsstraff ja..
Gjest christineemily Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Jeg har ikke ord!!! Barnet er ødelagt for livet!!! Måtte begge brenne i h... Umulig å forestille seg hvilke følelser foreldrene til barnet sitter igjen med!!! Ja, sånne folk fortjener dødsstraff! På offentlig plass !!! Endret 10. januar 2006 av christineemily
L@dy Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 I Vg stod det at babyen var 12 uker. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112750 Uansett, det er helt forferdelig. Det eneste som er bra her, er at mannen fikk livsstid.
Gjest LoisLane Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Jeg så lei meg at jeg blir helt svimmel.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Barnet var 12 uker.. ikke måneder. I slike tilfeller er jeg for både tortur og dødsstraff...
Saeria Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Jeg finner ikke ord! Hva er det som foregår i hodene på disse menneskene som ble dømt?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Hadde jeg sett noen av de på gata, hadde jeg kvalt dem sakte....
Gjest ung23 Skrevet 11. januar 2006 #10 Skrevet 11. januar 2006 blir dårlig og mener de burde hatt offentlig mord - altså at alle som ville kunne sparke slå dem osv.. frem til dde jæv.... ikke eksisterte lenger.. følger iallefall dødsstraff 100%. 12 uker?!? hva er det for noe da? kan han ha klart å voldta barnet uten at mor/far skjønte det?? ville det ikke blø/blitt ødelagt på noe måte?? dette er GRUSOMT! glad jeg ikke er i politet/barnevernet.. da hadde jeg gått konstant rundt med dårlige følelser..
Carrot Skrevet 11. januar 2006 #11 Skrevet 11. januar 2006 dødsstraff er vel å la dem slippe for billig unna vel? Dette er mennesker som kynisk og uten tanke for andre enn seg selv ødelegger livet til uskyldige små og store mennesker som er så uheldige å befinne seg i deres nærvær - det burde vært en øde øy langt pokker fra land hvor de etter å ha blitt kledd nakne og kastrert fikk en liten lommekniv i hånden før de ble droppet der for å overleve et år... klarte de det ventet for evig isolat i et maksimumsikret fengsel uten menneskelig kontakt!! Der kunne de sitte og råtne uten av jeg personlig skulle ofret dem en tåre, tanke eller annet verdsligt vi mennesker setter så høyt.... Carrot - rystet til margen.....
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #12 Skrevet 11. januar 2006 Digresjon, men.... i amerikanske fengsler får pedofile menn sitte på egne områder, fordi de er nederst på rangstigen i fengsel.. De er dermed fritt vilt når det gjelder voldtekt, overgrep og fysisk og psykisk mishandling. Hvorfor får de sitte på egne områder? De burde heller få kjenne på kroppen hvordan det er, når noen som er større og sterkere kan gjøre hva de vil mot dem. De bør følge frykten på kroppen hver dag, aldri vite hva som skjer. Bli voldtatt til de ikke kan gå lengre (en baby på 12 uker, har bare brusk, blir derfor fullstendig ødelagt), bli utsatt for verst tenkelig fysisk og psykisk mishandling, frihetsberøvelse på livstid.. Og satt i gapestokk i fengsel, slik at det ikke er en eneste som ikke vet hvem du er og hva du har gjort. Det hadde vært en tilnærmet passende straff... Øye for øye, tann for tann... Og den som forgriper seg på et barn fortjener ingen nåde!
cubbyhouse Skrevet 11. januar 2006 #14 Skrevet 11. januar 2006 Vet dere; hadde dette vært i Norge, hadde det blitt 3-6 år.
Gjest Pecado Skrevet 11. januar 2006 #15 Skrevet 11. januar 2006 Hvorfor la slike mennnesker slippe så lett unna at de får dø? Hvorfor ikke la de dele celle, arbeidrom og dusj med de andre fangene en stund. Tror ingen av dem er i stand til så mye annet etter en stund enn å ta selvmord.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #16 Skrevet 11. januar 2006 Unnskyld at jeg avbryter lynsjemobben her, men er det virkelig værre å voldta en baby enn å voldta f.eks en 10 åring? Babyer glemmer fort ting- i hvert fall husker jeg jævlig lite fra jeg var 12 uker gammel. At dere synes det er ekkelt er noe annet. Det er et problem at en del av befolkningen mangler empati, noen av disse er kanskje sadister og seksuelle avvikere i tillegg. Det er kjipt, men det er det ikke så mye vi kan gjøre noe med rent preventivt.
Gjest Pecado Skrevet 11. januar 2006 #17 Skrevet 11. januar 2006 Man kan godt sammenligne hva som er verst. Klart en 10åring kanskje får det værre på grunn av alt h*n kan huske og i tilleg på grunn av ødelagt underliv. Men dette gjør det på ingen måte mer rettferdig å voldta små babyer heller.
L@dy Skrevet 11. januar 2006 #18 Skrevet 11. januar 2006 Unnskyld at jeg avbryter lynsjemobben her, men er det virkelig værre å voldta en baby enn å voldta f.eks en 10 åring? Babyer glemmer fort ting- i hvert fall husker jeg jævlig lite fra jeg var 12 uker gammel. At dere synes det er ekkelt er noe annet. ← Voldtekt er forferdelig uansett hvem som blir voldtatt. Ingen tvil der! MEN, jeg må allikevel innrømme at det skjærer meg ekstra i hjerteroten når det er en liten baby som blir utsatt for noe sånt. Det har vel noe med at de er så forsvarsløse. For ikke å snakke om at de må bli totalt lemlestet nedentil!!! Men, sånn sett har du vel rett, at det psykiske så vil det kanskje være værre for en 10 åring som vil huske mer enn for en baby. Er forferdelig uansett!
Gjest christineemily Skrevet 11. januar 2006 #19 Skrevet 11. januar 2006 Unnskyld at jeg avbryter lynsjemobben her, men er det virkelig værre å voldta en baby enn å voldta f.eks en 10 åring? Babyer glemmer fort ting- i hvert fall husker jeg jævlig lite fra jeg var 12 uker gammel. At dere synes det er ekkelt er noe annet. Det er et problem at en del av befolkningen mangler empati, noen av disse er kanskje sadister og seksuelle avvikere i tillegg. Det er kjipt, men det er det ikke så mye vi kan gjøre noe med rent preventivt. ← Jeg har selv blir utsatt for incest fra jeg var 6 år og i 14 år fremover. Og jeg sier med hånden på hjertet at det at det er en baby det gjelder gjør meg ekstra !!! For noe mindre forsvarsløst finnes ikke. Jeg får så vondt i hjertet at det finnes ikke ord!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå