AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Holder på med en fyr, men han bor ikke i nærheten akkurat nå, så vi tekster mest. Jeg har barn, han har ikke. En sjelden gang kan vi tekste lenge, som jo er hyggelig, når vi begge har tid! Men som oftest går dagene min i å stå opp tidlig, jobb, barn (middag, lekser, aktiviteter), også har jeg en liten alenestund på kvelden før jeg må sove igjen. Da er det verken tid eller energi til en lang telefonsamtale eller masse mld'er. Sånn går dagene.. Han har en helt annen døgnrytme, bor alene, jobber mye natt og sover halve dagen. Så ofte så har vi ikke tid samtidig, og da han kan føle seg avvist. Her en dag ville han "sexte", mens jeg satt å grilla i hagen med barn og besteforeldre, og hadde hatt en kaotisk dag på jobb, så jeg sa at jeg var opptatt og han ble stille etterpå.. Synes dette blir vanskelig om han forventer at jeg skal ta meg tid i hverdagen til å gjøre sånne ting. Jeg har ikke tid til å tilfredstille meg selv engang, med mindre jeg er alene hjemme😅 Hvordan kan man få dette til å fungere, frem til vi møtes, uten at man føler at det blir "masete"? Anonymkode: 1dd42...254
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Tror du forholdet vil fungere fysisk i det hele tatt da? Når han sover halve dagen, jobber natt og dere har så forskjellig livsstil? Faren er stor her for at du knytter deg til han på avstand og kanskje ofrer å flytte og endre livsstilen din for han men så fungerer dere ikke uansett så har du kastet bort så mye på han Anonymkode: 65fef...10f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror du forholdet vil fungere fysisk i det hele tatt da? Når han sover halve dagen, jobber natt og dere har så forskjellig livsstil? Faren er stor her for at du knytter deg til han på avstand og kanskje ofrer å flytte og endre livsstilen din for han men så fungerer dere ikke uansett så har du kastet bort så mye på han Anonymkode: 65fef...10f Like greit å dumpe, slipper alt det upraktiske, god hjelp? Anonymkode: 609d3...0ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 Har du prøvd å si det til han..? Jeg tror jeg har vært på begge sider av dette, den som hadde mye fritid og hele tiden ville ha kontakt med en travel mann, og vært den som har vært travel og fikk "for mye" meldinger til "upassende" tider av en mann som jobbet skift på andre siden av kloden. Du må forklare at du er travel og alt dette, det som er litt viktig da er å samtidig gi bekreftelse og trygghet, for noen vil fort tenke at om du ikke prioriterer tekstingen, så er du ikke like interessert som dem. SMS/stadig kontakt er jo et kjærlighetsspråk for noen. Men alle forstår jo at man ikke kan sexte imens man griller pølser til barn og bestemor og skal være sosial med andre (og er milevis fra sexmodus). Anonymkode: 0b1a5...d04 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Om han vil flørte og sexte og du svarer "hei, jeg er opptatt", så kunne jeg følt meg avvist også. Selv om avvisingen er helt legitim. Avvisning / ikke avvisning handler ofte om hvordan en responderer. En annen ting er om dette er liv laga, på sikt. Men kommer selvsagt an på hva en vil pgså. Anonymkode: 01ac7...572 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 "Hei! Jeg er på besøk hos xxx nå, men jeg kan ringe deg når jeg kommer hjem sånn i xx-tiden. Gleder meg til å høre stemmen din." Er du sikker på at han ble fornærmet da du sa du var opptatt? Kanskje han sluttet å skrive fordi du var opptatt da? Eller var han stille i flere dager? Anonymkode: 02aa5...308 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Jeg er sammen med én som jobber mye natt mens jeg har dagjobb. Vi gjør det sånn at han sier fra om vakter og jeg slet fra hva jeg gjør. Hvis han vil sende meg dirty bilder spør han ofte om jeg er hjemme først. Men sexting kan jeg gjøre også på bussen. Om jeg er i feks selskap og han vil flørte sier jeg "du er så deilig. Vi er ferdig her kl.8, melder deg når jeg er hjemme;)" Anonymkode: 3f867...8a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå