Gå til innhold

Tenkte å overraske min datter og to av hennes venninner med spaopplevelse på The Well

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det egentlig, setter dagens tenåringsjenter pris på spaopplevelser? Eller er det mest for litt eldre damer?

Anonymkode: 803cb...19f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at det gjelder hennes 16-årsdag og tenkte dette skulle være gave.

AnonymBruker
Skrevet

Min datter og hennes venninner på 18 år hadde blitt kjempe glad for en slik gave 😀

Anonymkode: 134f6...6bf

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dra på The Well... Er så mange pervo menn der... Det er nakenspa utenom én dag i uka og selv da er det pervo menn der.. 

Dra heller på Son spa eller The hub :)

Anonymkode: 41b2c...3b2

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke dra på The Well... Er så mange pervo menn der... Det er nakenspa utenom én dag i uka og selv da er det pervo menn der.. 

TS. Det er vel eget område som «nudistene» har for seg selv..?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sendt min 16 år gamle datter dit nei

Anonymkode: 2c93b...c93

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men det er noen områder det er lov og ha på badetøy/håndkle . 

Anonymkode: 2c93b...c93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror jeg hadde valgt et annet sted enn The Well for en gjeng jenter på 16 år.

Anonymkode: 74bbe...2a9

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er kun tirsdager hvor badetøyet er obiligatorisk, ellers er det opp til hver enkelt. 

Anonymkode: d11bc...882

Skrevet

Antar dette er trolling, men du kan lese om opplevelse med onanering i boblebad på nettet og sperm i badstue. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er hele spabadet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sweet 16. Jaja seksuell lavalder er hun jo over. 

Anonymkode: c5548...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser gjerne på The Well. Men det spaet mer mer "voksent" og derav er nakenhet en helt naturlig del av det. Det at det vaser 16 år gamle fnisete jenter orker jeg ikke. Du må være naken for mange av de forskjellige områdene. Alternativt være der på en tirsdag(?) som er dagen du kan bruke hele området i badetøy. 

Send heller jentene på Farris Bad etter min mening. 

Anonymkode: ad5d8...538

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Majer said:

Antar dette er trolling, men du kan lese om opplevelse med onanering i boblebad på nettet og sperm i badstue. 

Skjerpings. Jeg har vært der mange ganger, aldri sett eller opplevd noe ekkelt der. De har null toleranse for slik oppførsel, så ser man noe slikt, melder man ifra, og de menneskene som oppfører seg som idioter blir kastet ut på livstid. 

Det at det finnes to-tre råtne epler i en batch er normalt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei på alle dager utenom tirsdag er det lov å være naken på hele spaet, men det er forbudt å sprade rundt uten klær, mellom badstue og boblebad må du dekke deg med håndkle, men i badstu, boblebad og dampbad er du naken ( hvis du vil,du har lov til å bruke the well sitt eget badetøy som du kjøper i resepsjonen)

Skrevet (endret)

Jeg har opplevd ekle menn der,ja. De begynner gjerne med en samtale, som i for seg er helt normalt i spa. Du treffer fremmede, samtalen flyter lett. Det er fint å komme i kontakt med folk og ha smalltalk av mennesker i alle slags aldre, livssituasjoner og uavhengig av kjønn, uten seksuelle baktanker. Problemet er når du forflytter deg og går ut av boblebadet de følger etter for å "fortsette" samtalen. De setter seg gjerne ved siden av deg i neste boblebadet eller dampbadet også og derfor er veien kort til å plutselig begynne å massere skulderene dine eller begynne å foreslå enda eklere ting. Det er ikke der det begynner. De begynner med uskyldige ting som om du trives på the well, hva du jobber med, hvor du kommer fra etc...Du må relativt raskt se hvilken vei det går får de slår til når de ser at de kan. Jeg har opplevd det ved to anledninger og du må alltid rapportere det inn. The Well har nulltoleranse for metoo og påtrengende adferd. Jeg slutter ikke å gå på the well. For da vinner grisene og det er ikke the Well sin skyld at det finnes ekle gamle gubber 

Endret av Laraa
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Laraa said:

Jeg har opplevd ekle menn der,ja. De begynner gjerne med en samtale, som i for seg er helt normalt i spa. Du treffer fremmede, samtalen flyter lett. Det er fint å komme i kontakt med folk og ha smalltalk av mennesker i alle slags aldre, livssituasjoner og uavhengig av kjønn, uten seksuelle baktanker. Problemet er når du forflytter deg og går ut av boblebadet de følger etter for å "fortsette" samtalen. De setter seg gjerne ved siden av deg i neste boblebadet eller dampbadet også og derfor er veien kort til å plutselig begynne å massere skulderene dine eller begynne å foreslå enda eklere ting. Det er ikke der det begynner. De begynner med uskyldige ting som om du trives på the well, hva du jobber med, hvor du kommer fra etc... Jeg har opplevd det ved to anledninger og du må alltid rapportere det inn. The Well har nulltoleranse for metoo og påtrengende adferd. 

Har aldri opplevd noe ekkelt eller lignende som du beskriver.

Men jeg smalltalker ikke, jeg er der for å slappe av og ha egenpleie, ikke for å få venner.

Så jeg åpner ikke opp for en samtale en gang. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri opplevd noe ekkelt eller lignende som du beskriver.

Men jeg smalltalker ikke, jeg er der for å slappe av og ha egenpleie, ikke for å få venner.

Så jeg åpner ikke opp for en samtale en gang. 

Folk er heldigvis forskjellige. Jeg synes det er koselig og har hatt noen veldig spennende og lærerike samtaler der, og jeg er selvsagt nøye med at det ikke er prat som sjenerer andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Reis heller en halvtime lengre og send de på Son Spa for å unngå pervoene på The Well. 

Anonymkode: 0b09e...d21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noe ubehagelig på The Well, men du får jo antagelig en ekstra kostnad med badetøy, så med tanke på det kan kanskje Son være bedre.

Anonymkode: 45d32...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...