AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Hei! Vi har vært sammen i over 5 år. Jeg har funnet drømmeboligen, og ønsker virkelig å satse på den. Han har fått tilbudet, men mener han ikke har råd (det har han). Samtidig mener han at jeg ikke har råd heller! Jeg har satt opp et veldig nøyaktig budsjett, og jeg har også fått lån fra banken. De har vel undersøkt om jeg har råd? Synes bare det er litt trist at han ikke er like entusiastisk i å investere i en fremtid sammen. Skjønner han kanskje ikke vil kjøpe, men føler egentlig at han ikke har troa på at jeg kan ta gode valg selv? Anonymkode: d5899...18b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Kjøpe hvis du vil, drit i han. Jeg hadde kost meg som singel i ny leilighet. ❤️ Anonymkode: ad731...ae6 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Kjøp! Det vil bli den beste investeringen du har gjort noen gang, at han prøver å få deg til å ikke kjøpe er et rødt flagg som kan tyde på at han vil ha kontroll og at du ikke skal være økonomisk selvstendig Anonymkode: 8be77...c9b 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Kjøp uten han! Aldri la han kjøpe seg inn! Anonymkode: 74334...16d 2
c_buk Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Litt vanskelig å forstå basert på HI om du kan kjøpe alene eller ikke ts. Om mulig, kjøp uten han. Ikke la han kjøpe seg inn. 2
Numii Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Kjøp. Om han vil bo med deg kan dere dele på fellesutgifter, og så betjener du selve lånet alene. Da har han ingen krav om eierskap om forholdet skulle ta slutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå