Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe. Hadde vært flott å blitt kvitt mye av hårveksten istedet for å måtte barbere alt.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja Braun Silk expert, håret vokser saktere jo flere ganger du bruker det. Etter 3-4 mnd fast bruk trenger man bare vedlikeholde ca 1 gang i mnd 

Anonymkode: 81569...dec

• Liker 2
Skrevet

Det fungerer best på lys hud og mørke hår, så kanskje best å starte opp med behandlingen om vinteren. Alle tester sier at det fungerer, er mest smak og behag hvilken man velger og hvilken prisklasse man vil ha.

• Liker 2
Skrevet
Trish skrev (På 13.6.2023 den 23.07):

Vurderer å kjøpe. Hadde vært flott å blitt kvitt mye av hårveksten istedet for å måtte barbere alt.

Noen med erfaringer?

Ja, jeg begynte med Alvaskin for noen måneder siden og det har virkelig endret livet mitt. Jeg hatet sommeren før fordi jeg måtte enten barbere meg hver dag eller vokse/epilere regelmessig som gjør drit vondt. Men nå har jeg nesten ikke hår lenger, kun noen små flekker her og der. Det er såååå verdt det 🤩

• Liker 1
Skrevet
plantemamma84 skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg begynte med Alvaskin for noen måneder siden og det har virkelig endret livet mitt. Jeg hatet sommeren før fordi jeg måtte enten barbere meg hver dag eller vokse/epilere regelmessig som gjør drit vondt. Men nå har jeg nesten ikke hår lenger, kun noen små flekker her og der. Det er såååå verdt det 🤩

Samme erfaring her. Ikke mer kløe i bikinilinja heller. De var så irriterendes da hårene der begynte å vokse ut etter å ha barbert området, spesielt om sommeren. men nå er de endelig borte for alltid. Man må jo utføre en behandling av og til selv etter de 12 ukene, men det er ingenting i forhold til barberhøvelen annenhver dag 🤭

• Liker 1
Skrevet
plantemamma84 skrev (32 minutter siden):

Ja det høres så digg ut å slippe så mye barbering 🤩

• Hjerte 1
Skrevet
guroermeg skrev (28 minutter siden):

Samme erfaring her. Ikke mer kløe i bikinilinja heller. De var så irriterendes da hårene der begynte å vokse ut etter å ha barbert området, spesielt om sommeren. men nå er de endelig borte for alltid. Man må jo utføre en behandling av og til selv etter de 12 ukene, men det er ingenting i forhold til barberhøvelen annenhver dag 🤭

guroermeg skrev (29 minutter siden):

Ja jeg merker det samme nå på sommeren med hårene som vokser ut, også blir jo huden sår og man får inngrodde hår og nupper av barberinga

AnonymBruker
Skrevet

Alvaskin funka ikke på meg. 

Anonymkode: 0d3df...c3c

Skrevet
Trish skrev (På 16.6.2023 den 14.14):

Ja det høres så digg ut å slippe så mye barbering 🤩

det er det 🥰

• Liker 1
Skrevet
Trish skrev (På 16.6.2023 den 14.16):

Ja jeg merker det samme nå på sommeren med hårene som vokser ut, også blir jo huden sår og man får inngrodde hår og nupper av barberinga

ja, presist 😖 jeg er bare så glad for at maskiner som Alvaskin endelig finnes, og vi kan bli kvitt inngrodde hår og røde nupper og kløe og irritert hud ag alt den dritten. når jeg fortalte mamma hvor enkelt det var, ble hun litt trist at dette ikke eksisterte i hennes ungdom 😌 heldigvis er det aldri for sent og hun skal få en alvaskinn i gave til jul i år 🥰

• Liker 1
Skrevet
guroermeg skrev (2 timer siden):

ja, presist 😖 jeg er bare så glad for at maskiner som Alvaskin endelig finnes, og vi kan bli kvitt inngrodde hår og røde nupper og kløe og irritert hud ag alt den dritten. når jeg fortalte mamma hvor enkelt det var, ble hun litt trist at dette ikke eksisterte i hennes ungdom 😌 heldigvis er det aldri for sent og hun skal få en alvaskinn i gave til jul i år 🥰

Fin gave ❤️

Jeg har bestilt IPL nå og ser frem til å begynne med den 

• Hjerte 2
  • 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 14.20):

Alvaskin funka ikke på meg. 

Anonymkode: 0d3df...c3c

Funka noen andre da?

Anonymkode: 23ec2...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...