AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 …veldig ofte. Daglig. Jeg sier ifra innimellom så pent jeg kan men han gjør ikke noe med dette. Pusser tennene èn gang om dagen og bruker ikke munnskyll. Det luktet så surt mange ganger at jeg må trekke meg unna for å ikke kaste opp. Helt uutholdelig stank. Noen som har tips til hvordan legge det frem eller hva jeg kan si/gjøre? Anonymkode: f06ea...204 1 1
solmåneogstjerner Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 (endret) lillevill skrev (7 minutter siden): Han må vel til tannlegen Ja. Hvis det er så ille, og du ikke er helt overdrevent sensitiv, så tyder det på et eller annet medisinsk problem. Noe med tenner eller tannkjøtt, eller i halsen, evt diabetes. Ville gått til tannlegen først, den vil evt anbefale lege hvis det ligger i halsen (mandlene), evt annet. Ånden skal ikke være så forferdelig, nesten uansett hvor sjelden tannpuss. Tannskyll (listerine og lignende) er ikke nødvendig, bortsett fra fluorskylling om tannlegen anbefaler det. Slik skylling påvirker ikke ånden i særlig grad uansett. Endret 14. juni 2023 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 KN jo være noe med magen, men som regel er det noe guffen bakterieprosess på gang i munnen. Hva med å kjøpe han elektrisk tannbørste? Munnskyll, osv. Er så grusomt med en partner som det stinker død og fordervelse av i fjeset. Anonymkode: cdd87...347
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 Skjønner deg godt. Eksen min har også dårlig ånde. Han pusset tennene 2 ganger daglig og brukte også tanntråd. Vi var sammen i 10 år. Jeg turte ikke å si noe for han ble fort sur for "kritikk" uansett hvor fint det ble formulert. Nå 5 år etter bruddet har han fortsatt dårlig ånde. Altså det stinker møkk! Håpte noen andre skulle si fra, men alle som kjenner han godt nok vet vel hvordan han ville reagert. Anonymkode: cc78a...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå