AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Han "var på jobb" i dag fra kl.07 til kl.22, han jobber som kokk - nekter å tro at han har vært på jobb så lenge. Jeg lurer på hvordan jeg tar dette opp med han? Vi er begge i slutten av 20årene, ingen barn, og vi leier heldigvis ikke eier. Overdriver jeg om jeg nå i kveld drar til mine foreldre? Han er på vei hjem nå, sier han. Jeg kjenner at jeg ikke orker å krangle med han akkurat nå, og vil også helst ta denne samtalen når jeg ikke er så lei meg. Anonymkode: 0ca1b...179
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 Du jobber tydligvis ikke som kokk, selv....... Anonymkode: 2a864...f17 9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 Om dette er alt du har å gå på, syns jeg det er for raskt å konkludere. Anonymkode: 29960...6fd 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Har du noe som helst av grunn til mistanke eller bevis annet enn en lang dag på jobben? Ut ifra hva du forteller høres din reaksjon veldig overilt og dramatisk ut.. Anonymkode: caec1...12e 7 1
Phoenix Heart Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Dette var for vagt, til å fatte mistanke om utroskap. Endret 13. juni 2023 av Athena Freyja 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Prøv å roe deg ned, for dette er for tidlig å slå fast. Det kan være mange årsaker. Vær så snill, ro deg ned og snakk med ham når han kommer. Spør hva som gjorde at han måtte jobbe så lenge, og så lytter du til svaret. Deretter, om du fremdeles føler deg betenkt, forteller du ham rolig om dine bekymringer. Anonymkode: 29960...6fd
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 Hvorfor er det så utenkelig at han har jobbet så lenge? Vil tro det slettes ikke uvanlig når man er kokk. Anonymkode: d52f9...cc7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du noe som helst av grunn til mistanke eller bevis annet enn en lang dag på jobben? Ut ifra hva du forteller høres din reaksjon veldig overilt og dramatisk ut.. Anonymkode: caec1...12e Ja, det har jeg, dumt av meg å ikke skrive det i innlegget🤦🏽♀️ - Han slo av snap kartet rundt 16/17 tiden. Det ble så helt stille fra han, han skulle egentlig komme hjem til kl.18 da vi avtalte å trene sammen - slik vi bruker å gjøre. Han kom ikke, har ikke hørt noe fra han, han tok ikke telefonen, før nå kl.22:30. - Han har de siste 2-3 ukene holdt mobilen sin mere skjult enn normalt. Anonymkode: 0ca1b...179
Eneri Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Er dette alt du bygger på? En lang jobbdag? Hva om en annen kokk var syk så din samboer måtte gå dobbeltskift? Det er nesten så jeg tror dette er bare tull.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han "var på jobb" i dag fra kl.07 til kl.22, han jobber som kokk - nekter å tro at han har vært på jobb så lenge. Jeg lurer på hvordan jeg tar dette opp med han? Vi er begge i slutten av 20årene, ingen barn, og vi leier heldigvis ikke eier. Overdriver jeg om jeg nå i kveld drar til mine foreldre? Han er på vei hjem nå, sier han. Jeg kjenner at jeg ikke orker å krangle med han akkurat nå, og vil også helst ta denne samtalen når jeg ikke er så lei meg. Anonymkode: 0ca1b...179 Det er da virkelig ikke unormalt at kokker , servitører og bartendere jobber 15-16 timers vakter i ny og ned. Samboeren min har jobbet 12-14 timer «fast» uker og mnd i strekk… Anonymkode: 1ef58...9e2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du jobber tydligvis ikke som kokk, selv....... Anonymkode: 2a864...f17 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om dette er alt du har å gå på, syns jeg det er for raskt å konkludere. Anonymkode: 29960...6fd Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Dette var for vagt, til å fatte mistanke om utroskap. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv å roe deg ned, for dette er for tidlig å slå fast. Det kan være mange årsaker. Vær så snill, ro deg ned og snakk med ham når han kommer. Spør hva som gjorde at han måtte jobbe så lenge, og så lytter du til svaret. Deretter, om du fremdeles føler deg betenkt, forteller du ham rolig om dine bekymringer. Anonymkode: 29960...6fd AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det så utenkelig at han har jobbet så lenge? Vil tro det slettes ikke uvanlig når man er kokk. Anonymkode: d52f9...cc7 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det har jeg, dumt av meg å ikke skrive det i innlegget🤦🏽♀️ - Han slo av snap kartet rundt 16/17 tiden. Det ble så helt stille fra han, han skulle egentlig komme hjem til kl.18 da vi avtalte å trene sammen - slik vi bruker å gjøre. Han kom ikke, har ikke hørt noe fra han, han tok ikke telefonen, før nå kl.22:30. - Han har de siste 2-3 ukene holdt mobilen sin mere skjult enn normalt. Anonymkode: 0ca1b...179 ☝🏽 Jeg skulle ha skrevet mere utdypende innlegg, my bad🤦🏽♀️ Anonymkode: 0ca1b...179
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 Ja, hvorfor ikke, dra til dine foreldre og sov på det. Hvorfor stoler du ikke på han? De færreste tenker utroskap om partneren må ha en lang arbeidsdag Anonymkode: bceb5...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg, dumt av meg å ikke skrive det i innlegget🤦🏽♀️ - Han slo av snap kartet rundt 16/17 tiden. Det ble så helt stille fra han, han skulle egentlig komme hjem til kl.18 da vi avtalte å trene sammen - slik vi bruker å gjøre. Han kom ikke, har ikke hørt noe fra han, han tok ikke telefonen, før nå kl.22:30. - Han har de siste 2-3 ukene holdt mobilen sin mere skjult enn normalt. Anonymkode: 0ca1b...179 Finnes mange andre ting enn utroskap som kan være årsaken… Kommunikasjon er en fin ting. Anonymkode: 1ef58...9e2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #14 Skrevet 13. juni 2023 Eneri skrev (1 minutt siden): Er dette alt du bygger på? En lang jobbdag? Hva om en annen kokk var syk så din samboer måtte gå dobbeltskift? Det er nesten så jeg tror dette er bare tull. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er da virkelig ikke unormalt at kokker , servitører og bartendere jobber 15-16 timers vakter i ny og ned. Samboeren min har jobbet 12-14 timer «fast» uker og mnd i strekk… Anonymkode: 1ef58...9e2 Spørs sikkert også hvor man jobber. Han jobber på et spisested og de stenger strengt talt kl.21, jeg VET dermed at han ikke kunne ha jobbet så lenge. Anonymkode: 0ca1b...179
Fant80 Skrevet 13. juni 2023 #15 Skrevet 13. juni 2023 Med den tilleggsinfoen der,så tilspisser jo saken seg ganske mye mer da. Ikke for å leke helt forræder her,men det der virker for meg ganske "sus" 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #16 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, hvorfor ikke, dra til dine foreldre og sov på det. Hvorfor stoler du ikke på han? De færreste tenker utroskap om partneren må ha en lang arbeidsdag Anonymkode: bceb5...d8b Han er umoden, han kommenterer på andre jenter sitt utseende hver gang vi trener (flere ganger i uken) og jeg har tatt ham i å snakke med sin "videregående kjærlighet" for ett år siden - derfor stoler jeg ikke på ham 100%. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes mange andre ting enn utroskap som kan være årsaken… Kommunikasjon er en fin ting. Anonymkode: 1ef58...9e2 Ja, jeg vet, men til å være 28 år er nok han litt vel umoden og det å prate sammen er ikke alltid lett. Anonymkode: 0ca1b...179
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #17 Skrevet 13. juni 2023 Fant80 skrev (2 minutter siden): Med den tilleggsinfoen der,så tilspisser jo saken seg ganske mye mer da. Ikke for å leke helt forræder her,men det der virker for meg ganske "sus" Ja ikke sant, og det morsomste er at han enda ikke er kommet - vi bor sentralt så det tar 10 minutter å kjøre hjem, hvertfall nå med så lite trafikk. Anonymkode: 0ca1b...179
Frisk Frosk Skrevet 13. juni 2023 #18 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Tror jeg hadde tatt det i kveld, jeg. Sagt at siden han har oppført seg annerledes siste ukene, har hatt en annen mobiloppførsel og han i tillegg valgte å slå av snapkartet, så vil du vite hvor han faktisk var mellom kl 16-17 og 22 i kveld. At han får én eneste sjanse til å fortelle deg sannheten. Vil tilføye - problemet i forholdet er at han har en oppførsel som ikke innbyr til tillit, og han synes å ha et behov for bekreftelse fra andre kvinner. Når han er umoden i tillegg, så tror jeg det å være sammen med denne mannen vil by på en mengde skuffelser fremover. Endret 13. juni 2023 av Frisk Frosk 1
Eneri Skrevet 13. juni 2023 #19 Skrevet 13. juni 2023 Jeg ser du har utdypet mer ang å ikke svare på tlf, bryte avtale om å trene sammen, skjule mobil osv. Ellers syns jeg ikke akkurat det er så rart at en kokk jobber til 22 selv om spisestedet stenger 21. Det skal ryddes på kjøkkenet, og kanskje skal noe legges i marinade e.l. til neste dag. Det er det andre du skriver som gjør at jeg skjønner dette ble dråpen. Sikkert greit å være borte når han kommer hjem, hvis du ikke kjenner deg klar for en saklig diskusjon. Kanskje du skal slå av snapmap og ikke svare på tlf noen timer. Så tar dere en diskusjon imorra. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #20 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spørs sikkert også hvor man jobber. Han jobber på et spisested og de stenger strengt talt kl.21, jeg VET dermed at han ikke kunne ha jobbet så lenge. Anonymkode: 0ca1b...179 Det er ganske mye som skal gjøres før og etter gjestene spiser mat altså😅 Jeg har jobbet i bransjen lenge, samboer har jobbet i bransjen lenge, og vi er begge vant med at det er overtid og lange vakter når det trengs. Baren min stenger 02.00, det har hendt at jeg har jobba til 05.00… Anonymkode: 1ef58...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå