AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 De slår ikke opp med de uansett. Hvorfor være med en kriminell mann? Sånn som han politimannen som smuglet inn narkotika, og ble dømt til fengsel. De er fremdeles sammen. Anonymkode: 3faa1...129
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Skrevet 13. juni 2023 En kombinasjon av flere ting - lav selvtillit - naivitet - selvdestruktiv atferd - spenningssøkende atferd - desperasjon - (I noen tilfeller) lav intelligens Det er jo greit nok at noen slike mannfolk kan være veldig attraktive, men de fleste oppegående folk klarer å se forbi utseendet, og vurdere risiko. Nå sier jeg ikke at er du kriminell én gang, så er du for alltid kriminell. Men det finnes altså folk som er dømt gang på gang for alvorlige forbrytelser, og som klarer å skaffe seg damer - til og med når damene vet hva de har sittet inne for. Jeg er slekt (heldigvis fjern slektning) med en psykopat som har sittet inne 10 ganger for vold. Halvparten av gangene har det vært grov vold mot samboere og kjærester...hans siste kjæreste var kjent med alt dette, og ble sammen med han MENS han fortsatt satt i fengsel. Det gikk bare én uke fra han ble løslatt, til han nesten hadde drept henne. Han mistenkte at hun hadde skrevet med andre mannfolk, og slo henne over hodet med en hard gjenstand - hun fikk alvorlige skader. Ingen oppegående kvinner går til en slik fyr, og tenker "Kanskje er JEG den kvinnen som får roet han ned?". Anonymkode: fd9d9...b24 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En kombinasjon av flere ting - lav selvtillit - naivitet - selvdestruktiv atferd - spenningssøkende atferd - desperasjon - (I noen tilfeller) lav intelligens Det er jo greit nok at noen slike mannfolk kan være veldig attraktive, men de fleste oppegående folk klarer å se forbi utseendet, og vurdere risiko. Nå sier jeg ikke at er du kriminell én gang, så er du for alltid kriminell. Men det finnes altså folk som er dømt gang på gang for alvorlige forbrytelser, og som klarer å skaffe seg damer - til og med når damene vet hva de har sittet inne for. Jeg er slekt (heldigvis fjern slektning) med en psykopat som har sittet inne 10 ganger for vold. Halvparten av gangene har det vært grov vold mot samboere og kjærester...hans siste kjæreste var kjent med alt dette, og ble sammen med han MENS han fortsatt satt i fengsel. Det gikk bare én uke fra han ble løslatt, til han nesten hadde drept henne. Han mistenkte at hun hadde skrevet med andre mannfolk, og slo henne over hodet med en hard gjenstand - hun fikk alvorlige skader. Ingen oppegående kvinner går til en slik fyr, og tenker "Kanskje er JEG den kvinnen som får roet han ned?". Anonymkode: fd9d9...b24 Du er ikke inne på noe. Årsaken er manipulasjon, traumebånd og ubevisste tilknytningsmønstre fra barndom og oppvekst. Anonymkode: 01dbe...394 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke inne på noe. Årsaken er manipulasjon, traumebånd og ubevisste tilknytningsmønstre fra barndom og oppvekst. Anonymkode: 01dbe...394 Det kan være mange årsaker. Anonymkode: fd9d9...b24 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det kan være mange årsaker. Anonymkode: fd9d9...b24 Ja men du legger lasten på kvinnen, mens det er ikke sånn. Som oftest er det de kriminelle mennene som har psykopatiske og sosiopatiske trekk og manipulerer de og utøver psykisk, emosjonell og fysisk vold mot de som skaper traumebånd. Anonymkode: 01dbe...394 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du er ikke inne på noe. Årsaken er manipulasjon, traumebånd og ubevisste tilknytningsmønstre fra barndom og oppvekst. Anonymkode: 01dbe...394 Vet med meg selv at dette var de nøyaktige grunnene til hvorfor jeg valgte å være med en kriminell mann.. og litt spenningen med det hele selvsagt. jeg klarte heller ikke å gi slipp før han var "lei" av meg etter ett år, og når sorgen var over så gikk jeg rett på veggen. så mye skumle, farlige, vonde situasjoner som jeg ikke hadde kunnet bearbeide - da man såvidt rakk å tenke en tanke, før man sto i en ny situasjon. var kun 19 år, så alder og naivitet kan jo ha spilt en rolle. Anonymkode: 83f69...926 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 Fordi mange kvinner er ikke rasjonelle, de er mer styrt av følelser. Kvinner vill alltid søke spenning og være med den kjekkeste "bad boyen" som knuller de hardest, uavhengig av status. Sånn er mange kvinners natur, endten man liker det eller ikke! Anonymkode: d9aff...d0e 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi mange kvinner er ikke rasjonelle, de er mer styrt av følelser. Kvinner vill alltid søke spenning og være med den kjekkeste "bad boyen" som knuller de hardest, uavhengig av status. Sånn er mange kvinners natur, endten man liker det eller ikke! Anonymkode: d9aff...d0e 😂😂😂😂😂 Anonymkode: bd36b...9f8 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #10 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi mange kvinner er ikke rasjonelle, de er mer styrt av følelser. Kvinner vill alltid søke spenning og være med den kjekkeste "bad boyen" som knuller de hardest, uavhengig av status. Sånn er mange kvinners natur, endten man liker det eller ikke! Anonymkode: d9aff...d0e Slutt å uttal deg om ting du ikke kan pls. Flaut. Anonymkode: 01dbe...394 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #11 Skrevet 14. juni 2023 Det funker å være kriminell til man er ca 30. Kanskje 35. Hvor mange av dere har vært tiltrukket av en 50 år gammel skurk🤣 Anonymkode: 9448b...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #12 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi mange kvinner er ikke rasjonelle, de er mer styrt av følelser. Kvinner vill alltid søke spenning og være med den kjekkeste "bad boyen" som knuller de hardest, uavhengig av status. Sånn er mange kvinners natur, endten man liker det eller ikke! Anonymkode: d9aff...d0e 👍👍 Anonymkode: e0c53...3f5
Gjest takinova Skrevet 14. juni 2023 #13 Skrevet 14. juni 2023 Biologi som trumfer fornuften. I steinalderen var de mest populære mennene de som tok flest risikable sjanser i jakten på mammuten.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #14 Skrevet 14. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det funker å være kriminell til man er ca 30. Kanskje 35. Hvor mange av dere har vært tiltrukket av en 50 år gammel skurk🤣 Anonymkode: 9448b...1d6 Synd å si det, men mange av de kvinnfolka som går fra et dårlig forhold til et annet dårlig forhold slutter ikke bare med det etter de fyller 30. For veldig mange så er dette en greie som følger dem livet ut, dersom de ikke gir opp forhold da. Men det skal jo sies at noen av de kriminelle mannfolka roer seg ned etter de har fylt 50-60, fengsler i Norge er heldigvis ikke fylt opp med gamlinger. Anonymkode: fd9d9...b24
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #15 Skrevet 14. juni 2023 Kvinnfolk er noen merkelige vesner, de ønsker ikke å bli sammen med en kar uten lappen eller som ikke eier egen bolig, men en kriminelle "bad boy", det går fint. Er spennende det vettu🤣 Anonymkode: d9aff...d0e
Boetica Skrevet 14. juni 2023 #16 Skrevet 14. juni 2023 Det kalles Hybristofili. En av mange rare tilbøyeligheter folk kan ha. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #17 Skrevet 14. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Det funker å være kriminell til man er ca 30. Kanskje 35. Hvor mange av dere har vært tiltrukket av en 50 år gammel skurk🤣 Anonymkode: 9448b...1d6 De jeg gikk på skole med som var / er kriminelle vasser fortsatt i damer, og de er en god del eldre enn 35 Anonymkode: 34e8a...9e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #18 Skrevet 14. juni 2023 Kan det ha noe med dette å gjøre? Anonymkode: 76179...d95
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #19 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi mange kvinner er ikke rasjonelle, de er mer styrt av følelser. Kvinner vill alltid søke spenning og være med den kjekkeste "bad boyen" som knuller de hardest, uavhengig av status. Sånn er mange kvinners natur, endten man liker det eller ikke! Anonymkode: d9aff...d0e Hva har bad boy med hard knulling å gjøre? Det er da rikelig med soft boys som kan knulle hardt, og en bad boy er ikke nødvendigvis rå mot kvinnen/familien han elsker. Jeg er gift med en tidligere kriminell med tøff bakgrunn og livshistorie. Ser litt bad boy ut også, og oppfattes sikkert slik, men er den mest kjærlige og snille mannen jeg kunne ønske meg. Han er en fantastisk elsker også, men ikke fordi han knuller hardest. Hardest er ikke nødvendigvis best, selv om variasjon er fint. Om noen hadde sagt "Han knuller hardest." om en mann ville jeg tenkt "Huff! Kaninknuller som bare kjører egoistisk på. Nei slik risting og hamring står jeg helst over." Jeg har forøvrig ikke preferanser for kriminelle. Ville han ha meg måtte han legge om livet. Det gjorde han. Anonymkode: f7fca...be6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #20 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva har bad boy med hard knulling å gjøre? Det er da rikelig med soft boys som kan knulle hardt, og en bad boy er ikke nødvendigvis rå mot kvinnen/familien han elsker. Jeg er gift med en tidligere kriminell med tøff bakgrunn og livshistorie. Ser litt bad boy ut også, og oppfattes sikkert slik, men er den mest kjærlige og snille mannen jeg kunne ønske meg. Han er en fantastisk elsker også, men ikke fordi han knuller hardest. Hardest er ikke nødvendigvis best, selv om variasjon er fint. Om noen hadde sagt "Han knuller hardest." om en mann ville jeg tenkt "Huff! Kaninknuller som bare kjører egoistisk på. Nei slik risting og hamring står jeg helst over." Jeg har forøvrig ikke preferanser for kriminelle. Ville han ha meg måtte han legge om livet. Det gjorde han. Anonymkode: f7fca...be6 Du er akkurat slik kvinne jeg refererer til og må ikke ta alt man skriver dønn skiftelig. " Han er den mest kjærlige og snille mannen" bla bla pisspreiket. Ok,kanskje mot deg og du føler det slik siden du er forelsket, men han er fortsatt kriminell og har usunne verdier. Så var nok ikke at han var så "snill og grei" du falt for tipper jeg! Anonymkode: d9aff...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå